آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

به دنبال حضور گسترده غیربومی ها؛ خروج بازیکنان و مربیان و عوامل انزلیچی از ملوان/ شنیده ها از انتقادات لطیفی به انتصابات مالک

ملوان

از تیم ملوان خبر می رسد  تدارکات تیم شامل محمدعلی باغی وحسن یحیی پسندبه همراه ارسطو عزتیان و اسماعیل دانشور به دلیل اتفاقات داخل اردو ومسائلی که از آن بعنوان بی احترامی به آنان ازسوی مدیران تیم یادمی شود، هتل محل اقامت ملوان را ترک وبه سمت انزلی حرکت کردند.

همچنین ملوان کلاب نوشت: امین راحمی پور ماساژور انزلیچی تیم بزرگسالان ملوان ، به دلیل آنچه بی توجهی مالک جدید باشگاه به خواسته های هواداران ملوان و ناراحتی انزلیچی ها از تصمیمات مالک عنوان داشت ، از ادامه همکاری با ملوان پس از ۵ فصل انصراف داد .

پیش از این سعید سالارزاده بازیکن قدیمی ملوان نیز به همین دلایل اردوی تیم در تهران را ترک کرد.

با حضور محسن میرابی به عنوان مالک موقت ملوان، سرمربی، تیم رسانه ای، روابط عمومی و سرپرستی ملوان از میان چهره های غیربومی انتخاب شدند. بر این اساس  علی لطیفی به عنوان سرمربی ، فرزاد مجیدی به عنوان مدیر ، مهدی توتونچی مدیر روابط عمومی ، کاوه علی اسماعیلی مدیر رسانه و مسعود اکبری به عنوان عکاس به بازیکنان معرفی شده بودند.

گفته می شود  بعضی انتصابات جدید، مورد انتقاد سرمربی جدید باشگاه نیز بوده است و معتقد است این اقدامات منجر به تشدید بحران خواهد شد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا