آخرین خبرهااستان ها

تقدیر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از سرپرست شهرداری رشت

معاون عمران و توسعه امور شهری

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از سرپرست شهرداری رشت برای حضور فعال در نمایشگاه مدیریت شهری در بندرعباس تقدیر کرد.

به گزارش تدبیرشرق، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اهدای لوح به علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت از زحمات ارزشمند ایشان جهت حضور فعال شهرداری رشت در همایش و نمایشگاه مدیریت شهری تقدیر و تشکر کرد. در این لوح آمده است:

 

خدمت رسانی افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را برعهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام بر می دارد و بی شک هر فعالیت نظام مند در گرو تلاش تمامی مدیران و کارکنان خدمتگزار است.

از آنجایی که همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی در سالی که توسط مقام معظم رهبری مزین به نام حمایت از کالای ایرانی شده است، با هدف ارائه دستاورد ها و تجربیات موفق، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان شهرداری ها و دهیاری ها، ارج نهادن به زحمات تلاشگران این بخش و به تصویر کشیدن نقاط قوت، با موفقیت به پایان رسیده است، این لوح تقدیر به پاس زحمات ارزشمند جنابعالی جهت حضور فعال آن شهرداری در همایش و نمایشگاه اهدا می گردد.

امید است همواره این پاسداشت مشوقی برای جنابعالی و آن مجموعه برای خدمت رسانی هر چه بیشتر و رسیدن به آرمان شهری که شایسته شهروندان این مرز و بوم باشد.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی که اول اسفند همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب با هدف ارایه دستاوردهای موفق شهرداریها و دهیاریها در بندر عباس آغاز به کار کرد، شامگاه جمعه سوم اسفند به کار خود پایان داد. انتقال تجربیات موفق شهرداریها و دهیاریها و اطلاع رسانی دستاوردهای موفق و ملی آنها و ارایه فرصت‌ها، طرح‌ ها و پروژه‌ های بزرگ و کوچک سرمایه‌ گذاری شهری در این نمایشگاه برای جذب سرمایه ‌گذاران از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

در عین حال، چندین شرکت بخش خصوصی تولید کننده محصولات حوزه مدیریت شهری و روستایی در نمایشگاه شرکت کرده اند که حوزه کاری آنها عبارتست از: فضای سبز، زیباسازی، مبلمان شهری و تجهیزات پارکی، ترافیک و حمل و نقل شهری.

نمایندگان اداره مطالعات و پژوهشِ مدیریت نوسازی و تحول اداری و سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری رشت، دستاوردهای مدیریت شهری استان گیلان و شهرداری رشت را به نمایش گذاشتند و به معرفی سه پروژه شاخص این شهرداری از جمله مسیر سبز گردشگری، پیاده راه فرهنگی بافت مرکزی و فیبر نوری پرداختند.

غرفه شهرداری رشت مورد توجه مسئولان و عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت و موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر همایش برای غرفه استان گیلان و  علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت شد.

شایان ذکر است این نمایشگاه عصر چهارشنبه اول اسفند ماه توسط جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و همتی استاندار هرمزگان و با حضور جمعی از شهرداران و دهیاران و اعضای شوراها و مدیران استانداریها گشایش یافت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا