آخرین خبرها

حجت الاسلام پروایی : امنیت کشور مدیون خون پاک شهداست

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد پروایی شامگاه روز جمعه در آیین جشن ولادت فرخنده دومین امام شیعیان عالم حضرت امام حسن مجتبی (ع) در محل حرم مطهر آستانه اشرفیه اظهار کرد: شهداء در راه پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی رشادتها و فداکاریهای بسیاری از خود نشان دادند و در این راه جان خویش را تقدیم کرده اند.
وی با اشاره به ایثارگریهای ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: امروز نیز مقام معظم رهبری با رهبری حکیمانه خویش تداوم دهنده راه امام (ره) و انقلاب اسلامی اند.
وی با اشاره به نقش و جایگاه مدافعان حریم ولایت نیز متذکر شد: مدافعان حرم با از خود گذشتگی و شهامت در جهت پاسداری از امنیت و شرف ایران اسلامی گام بر می دارند.
حجت الاسلام والمسلمین پروایی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز میلاد کریم اهل بیت (ع) با اشاره به ویژگی های برجسته آن حضرت اظهار داشت: بخشش و سخاوت از ویژگی های شاخص دومین امام شیعیان است که موجب شده تا آن امام بزرگوار به کریم اهل بیت (ع) مشهور شوند.
وی با بیان اینکه عشق و محبت به خاندان اهل بیت (ع) در فلبهای مسلمانان جای گرفته است خاطرنشان کرد : پیروی از سیره و روش اهل بیت (ع) موجب خواهد شد تا همه ما به سعادت دست پیدا کنیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه این آیین که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و زائرانی از سراسر شهرستان و استان گیلان برگزار شد، یکی از شاعران به قرائت اشعاری در خصوص مقام والای حضرت امام حسن (ع) پرداخت.
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار : علیرضا رنجکش ** انتشار دهنده : بابایی
7287 / 6030

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا