آخرین خبرها

امام جمعه آستارا: ملت ایران با اقتدار در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا روز پنجشنبه در دیدار با اعضای بسیج هنرمندان و رسانه آستارا در دفتر امام جمعه این شهرستان افزود: چنین حوادثی ملت ایران اسلامی را از حرکت در مسیر اعتلای ارزش ها و آرمان های انقلاب دلسرد نخواهد کرد.
وی با ابراز همدردی با خانواده های شهدا و مصدومان این حادثه از مجاهدت های نیروهای امنیتی، سپاه و بسیج تقدیر کرد و ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت با هدف پاسداری از ارزش های اسلامی بین اقشار مختلف جامعه نهادینه شده و ملت ایران این امر را از سیره امام حسین (ع) فرا گرفته اند.
امام جمعه آستارا با تقدیر از فعالیت های فرهنگی هنرمندان بسیجی شهرستان آستارا اظهار کرد: هنر زمانی معنای واقعی خود را پیدا می کند که با آموزهای دینی و قرآنی عجین شود و خوشبختانه هنرمندان متعهد کشور ما هنر را در خدمت ارزش های ناب به کار می گیرند.
وی زبان هنر را تاثیرگذارترین زبان ذکر کرد و گفت: هنرمندان در رشته های مختلف هنری باید دنبال تولیدات فاخر باشند.
حجت الاسلام حافظ نیا اصحاب رسانه را چشمان تیزبین جامعه خواند و تصریح کرد: نقش رسانه در هدایت افکار عمومی، مهم و اثر بخش است و خبرنگاران به عنوان تلاشگران عرصه فرهنگ باید در اعتلای فرهنگ همت مضاعف کنند.
وی بودجه فرهنگی آستارا را ناکافی خواند و خاطرنشان کرد: به منظور اجرای موفق و با کیفیت برنامه های فرهنگی باید مسئولان و متولیان امر حساسیت کار زحمتکشان این عرصه را درک و از آنها حمایت کنند.
علی اکبر باقری ارومی مسئول کانون بسیج هنرمندان آستارا نیز در این آئین گفت: هنرمندان آستارا از کمبود امکانات رنج می برند و باید بسترهای لازم برای فعالیت این قشر فراهم شود.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و حدود 200 نفر به صورت ساماندهی شده در کانون های بسیج هنرمندان و رسانه این شهرستان فعالیت می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 71242007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا