آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشی

امروزه به لطف دولتمردان فضا برای فعالیت و حضور دختران و زنان ایرانی در عرصه های بین المللی ورزشی فراهم شده است

بخشدار چابکسر والیبال
عصر روز یکشنبه بخشدار چابکسر بر سر تمرینات تیم دختران نوجوان والیبالیست بخش چابکسر حاضر شد و با مربیان و ورزشکاران به گفتگو پرداخت .

انوشیروان مباشرامینی در حاشیه این بازدید گفت : خدا را شاکر هستیم که والیبال چابکسر به همت مربیان خوبی که دارد هنوز پا برجا است و با قدرت به کار خود ادامه می دهد .

وی افزود: از حضور حدود ۵۰ نفر از دختران نونهال و نوجوان والیبالیست با انگیزه در سالن تمرین بسیار خوشحالم و برای بخش چابکسر مایه مباهات است که دختران شان تا این اندازه به ورزش علاقه مند هستند.
مباشرامینی خاطر نشان کرد : امروزه به لطف دولتمردان فضا برای فعالیت و حضور دختران و زنان ایرانی در عرصه های بین المللی ورزشی فراهم شده است و خوشبختانه دختران و زنان ایرانی توانسته اند در همه زمینه ها مخصوصاً ورزش جایگاه واقعی خود را نشان دهند.

بخشدار چابکسر اضافه کرد : امکانات حال حاضر  در رشته والیبال نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کرده است و نوجوانان و  جوانان باید از این امکانات استفاده کنند اما باید پذیرفت که این امکانات در شأن ورزشکاران چابکسر نیست.
مباشرامینی در این دیدار یک توصیه هم به نوجوانان کرد و  اذعان داشت : نوجوانان باید در کنار ورزش از توجه به تحصیل خود نیز غافل نشوند، زیرا ورزشکارانی که در عرصه تحصیلی موفق هستند در عرصه ورزش هم موفق خواهند بود.
وی خطاب به دختران والیبالیست گفت: قدر این امکانات را بدانید و سعی کنید تا با پرداختن به ورزش خود را از ناهنجاری های اجتماع دور نگه دارید.

همچنین در این بازدید خانم اکرامی یکی از مربیان والیبال نوجوانان دختر چابکسر گزارش کلی در خصوص وضعیت والیبالیست های نوجوان و افتخارات کسب شده توسط آنها ارائه و همچنین در خصوص کمبود امکانات لازم از جمله سیستم تهویه سالن ورزشی و مهمتر از همه کمبود لباس ورزشی کافی برای برگزاری مسابقات از بخشدار چابکسر خواستار رسیدگی و مساعدت بیشتر شدند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا