آخرین خبرها

آمادگی وتوسعه یافتگی از اصلی ترین اولویت منطقه ساری است

آمادگی وتوسعه یافتگی از اصلی ترین اولویت منطقه ساری است

استان‌ها > مازندران – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : انبار نفت ساری دارای زیرساخت هایی است که قابلیت تغییر پذیری بالای عملیاتی را دارد تا در مواقع لزوم با تبدیل سیستم به وظایف جدید عملیاتی ، تغییر کند.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران- حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بیان کرد: با توجه به ظرفیت بالای ذخیره سازی و امکان پشتیبانی با نیروهای توانمند عملیاتی وسازماندهی پیمانکاران حمل و نقل جاده ای انبار نفت ساری این امکان را فراهم می کند که در شرایط بحرانی به غیر از کارهای محوله ، بحران را مدیریت کند .

مدیر منطقه ساری قابلیتهای بالای انبار نفت ساری را برشمرد و تاکید کرد : قابلیت دریافت فرآورده به طور مستقیم از خط لوله و تعدد بارگیری به طور همزمان در حجم بالا از مزایای این انباراست .
حسینعلی طالبی اظهار کرد : در شرایط عادی روزانه تا حدود ۲/۵ میلیون لیتر از انبار نفت ساری بارگیری می شود که این مقدار در زمان بحران ( بوران و سرمای شدید ، قطع گاز) با ۳۰ درصد افزایش عملیات ، توزیع انواع فرآورده بدون اختلالی انجام می پذیرد.
مدیر منطقه ساری از تجهیزات عملیاتی پیشرفته و به روز انبار نفت ساری گفت و ادامه داد : این انبار با تجهیزات به روز کشور در ایمنی و اطفاء حریق و بکارگیری پرسنل مجرب و کارآزموده با بیش از ۳۰ سال عملیات بدون حادثه در حال سوخت رسانی به مازندران و دیگر استانها می باشد .
مدیر منطقه ساری اذعان کرد : در سال ۹۵ بیش از ۲/۵ میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی اعم از بنزین سوپر ، بنزین معمولی ، نفت سفید ، نفت گاز و نفت کوره توزیع شد.
حسینعلی طالبی اظهار کرد : انبار نفت ساری علاوه بر توزیع انواع فرآورده های نفتی به صنایع ، کشاورزی ، نیروهای مسلح ، برق ، اصناف ، خانگی ، ادارات ، کشتی ، در بخش حمل و نقل با توزیع بنزین ، بنزین سوپر و نفتگاز بین ۱۱۸ پمپ بنزین در سطح منطقه بصورت ۲۴ ساعته فعال می باشد .
وی ادامه داد : این انبار به غیر از خدمات رسانی به استان مازندران به دیگر استانها نیز انواع فرآورده را ارسال می کند که در سال ۹۵ حدود ۵۰۸ میلیون لیتر به مناطق چالوس ، گرگان ، مشهد ، بجنورد ، سبزوار ، شاهرود ، اردبیل ، گلستان ، میاندوآب و ارومیه ارسال شد.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا