آخرین خبرها

مشارکت رژیم اسرائیلی و کشورهای عربی بر علیه ایران

به گزارش تدبیرشرق به نقل از بامداد سه شنبه ایرنا، نشریه آمریکایی نیویورکر در گزارشی مبسوط از جزئیات تازه ای از کوشش رژیم اسرائیلی برای برقرار کردن ارتباط با کشورهای عرب خلیج فارس برای مشارکت در جهت مبارزه با نفوذ ایران و علاوه بر این خراب کردن توافق اتمی (برجام) پرده برداشت.
طبق این گزارش، نهادهای اطلاعاتی آمریکا خبردار گردیدند که ارتباط هایی تلفنی میان مقامهای صهیونیست و امارات متحده عربی علاوه بر این یک مقام ارشد این کشور با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیلی برقرار شده هست.
علاوه بر این این گزارش افشا کرد که هیلاری کلینتون چه در وقتی که وزیر خارجه باراک اوباما ریاست جمهوری سابق آمریکا بوده و چه در زمان نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری از مشارکت عربستان سعودی و امارات با سازمان جاسوسی رژیم اسرائیلی (موساد) برای مبارزه با نفوذ ایران خبر داشته هست.
در همین راستا، مقام هایی از رژیم اسرائیلی و امارات متحده عربی دیداری محرمانه که از دولت اوباما نیز پنهان مانده بوده، در قبرس داشته اند و دولتمردان آمریکایی تصور می کنند که شخص نتانیاهو نیز در این ملاقات که بر مبحث مبارزه با توافق اتمی معطوف بوده، شرکت کرده هست.
نشریه نیویورکر علاوه بر این در این گزارش از کوشش رژیم صهونیستی برای برقرار کردن ارتباط با تیم ترامپ در زمان رقابت های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ اطلاع داد.
طبق این گزارش، نتانیاهو از دوستان نزدیک پدر جرد کوشنر داماد ترامپ هست و از این طریق مقامهای اسرائیلی با تیم ریاست جمهوری آمریکا ارتباط برقرار کرده اند.
قبل تر نیز گزارش هایی در مورد ارتباط امارات متحده عربی با مقامهای صهیونیست در زمینه مبارزه با ایران و برجام منتشر گردیده بود.
نخست وزیر رژیم اسرائیلی در یک رستوران بهمراه همسر خود با العتیبه شام خورده و اظهار کرد و گویی داشته هست.
علاوه بر این گزارش دیگری قبل تر افشا کرد که العتبیه ارتباطات دوستانه ای با «ران درمر» سفیر رژیم اسرائیلی در واشنگتن دارد و حتی درمر از او دعوت کرده بود که در سخنرانی نتانیاهو بر علیه ایران در کنگره آمریکا شرکت کند.

شبد**۹۴۱۶**۹۱۲۲

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا