آخرین خبرها

عکس العمل صـالـحی به بد اخلاقی تعدادی در راهپیمایی روز قدس

علی اکبر صالحی در اظهار کرد وگو با ایسنا، در مورد بد اخلاقی هایی که از سوی تعدادی در روز قدس انجام شد، اظهار کرد: باید بدانیم که انقلاب ما انقلابی اخلاقی بود، نه انقلابی اقتصادی. در نتیجه انتظار هست هر چه در زمان پیش می رویم از اخلاقیات بیشتری بهره مند شویم.

وی اضافه کرد: بر طبق فرمایشات بزرگان دین ما، همیشه رعایت احترام و درست حرف گفتن یک اصل هست و ما باید احترام بزرگان مان را دارا باشیم. بزرگان یعنی کسی که سنش بالاتر هست یا کسی که در یک موقعیتی قرار دارد. می فرماید “..”، “، حال اگر قرار باشد بی حرمتی را باب کنیم و هیچ حرمتی برای یکدیگر قائل نشویم، آن زمان شالوده اجتماعی ما سست می گردد.

صالحی تاکید کرد: در نتیجه هر کسی در جایگاه خودش باید از حرمت لازم بهره مند باشد. البته باب نقد و اظهار کرد وگو هم باید باز باشد، اما نقد نباید به معنای اهانت و بی حرمتی باشد. عباراتی که به کار گرفته می گردد، عبارات سنگینی هست. .. اینها عباراتی نیست که بگوییم در چارچوب نقد هست. به هر حال امید دارم تنبهی ایجاد گردد.

رییس سازمان انرژی هسته ای علاوه بر این اظهار کرد: اینکه بخواهیم چنین روز مقدسی را که به اسم روز قدس هست،  اینطور به رفتارهای نکوهیده آغشته کنیم تا دیگران هم بخواهند از آن سوءاستفاده کنند، درست نیست.

انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا