تدبیر ورزشی

مسلمان: اولویتم تیم فوتبال ذوب آهن بود

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا، این بازیکن روز پنجشنبه بعد از عقد قرارداد با تیم فوتبال ذوب آهن در صحبت با پایگاه اطلاع رسانی این باشگاه اظهار کرد: از اینکه دیگربار در باشگاه ذوب آهن حضور دارم بسیار خرسندم و امید دارم فصل خوبی را در پیش دارا باشم.
وی اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در باشگاه پرسپولیس و اینکه آقای برانکو اعلام نمود که به من نیازی ندارد در نتیجه به رغم پیشنهادهایی از باشگاه های سپاهان، تراکتورسازی و سایپا، به ذوب آهن رسیدم زیرا اولویتم این تیم بود.
وی اظهار کرد: امروز با قراردادی دوساله به تیم فوتبال ذوب آهن ملحق شدم و مطمئن هستم که با مدیریت خوب و آرامشی که در این باشگاه وجود دارد، روزهای خوبی را در اصفهان سپری خواهم کرد.
مسلمان اظهار کرد: امید نمازی مربی تیم ملی بود و در اردوهای اول تیم ملی با این مربی که حالا هدایت تیم ذوب آهن را برعهده گرفته هست کار کردم و خرسندم که دو مرتبه هم موقعیتی فراهم گردید تا در این تیم و زیر نظر وی فوتبالم را ادامه دهم.
محسن مسلمان ' قبل از این پیشینه بازی در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان را دارد و وی از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ برای این تیم در لیگ برتر باشگاههای کشور و تیم های رتبه های پایه این باشگاه بازی کرده هست.
این بازیکن در سال ۱۳۸۹ برای گذراندن خدمت سربازی به تیم ملوان انزلی انتقال یافت و بعد از سربازی در سال ۱۳۹۲ به تیم ذوب آهن برگشت اما در نیم فصل دوم بصورت قرضی در اختیار تیم پرسپولیس تهران جای گرفت.

وی بعد از انتهاء فصل ۹۴- ۹۳ دیگربار به تیم پرسپولیس تهران برگشت و تا فصل گذشته در خدمت این تیم بود.
۸۱۱۴ / ۲۰۹۳
انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا