تدبیر ورزشی

عزیمت طولانی والیبالیست های ایران از آرژانتین تا روسیه

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روز سه شنبه فدراسیون والیبال، کاروان ملی پوشان ایران که صبح دوشنبه شهر بوینوس آیرس کشور آرژانتین را ترک کرده بودند، امروز به فرانکفورت آلمان رسیدند تا از این شهر راهی مسکو گردند.
کاروان ایران بعد از سه ساعت پرواز به مسکو و توقف در فرودگاه این شهر، قرار هست ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه به وقت محلی به سمت شهر یوفا عزیمت کند.
تیم ملی ایران بعد از ۴۰ ساعت عزیمت از آرژانتین به روسیه در هتلی در یوفا مستقر می گردند که ۲۴ دقیقه تا فرودگاه و کمتر از ۵ دقیقه تا سالن محل مسابقات فاصله دارد.
ملی پوشان والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت ها با روسیه، برزیل و چین رقابت خواهند نمود و دیدارهای تیم ایران از روز جمعه شروع خواهد گردید.
فاز مقدماتی رقابت های لیگ ملت های والیبال از چهارم خردادماه به میزبانی فرانسه شروع شده هست که ملی پوشان ایران در اولین دیدار با نتیجه ۳ بر یک مقابل میزبان شکست خورند و در دومین دیدار ۳ بر صفر استرالیا را از پیش رو بر داشتند، اما در سومین دیدار ۳ بر یک مغلوب ژاپن گردیدند.
در هفته دوم نیز که به میزبانی آرژانتین برگزار گردید، ملی پوشان والیبال ایران ۳ بر ۲ میزبان را شکست دادند، اما در برابر ایتالیا با نتیجه ۳ بر صفر و کانادا با نتیجه ۳ بر یک مغلوب گردیدند.
فرانسه، ایران، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، لهستان، صربستان، آمریکا، آلمان و ژاپن ۱۲ تیم کلیدی و ثابت در لیگ ملت های والیبال می باشند.
تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۱۸ ششمین حضور خود را در لیگ جهانی والیبال که با اسم لیگ ملت های والیبال برگزار می شود، در حالی تجربه می نماید که هدایت تیم ایران را «ایگور کولاکوویچ» برای دومین سال پیاپی در این رقابت ها عهده دار است.

ورزشی**۹۰۲۹**۱۵۸۴

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا