آخرین خبرها

مشی دشمن بر علیه ایران نشانه دستپاچگی هست

به گزارش تدبیرشرق به نقل از خبرنگار سیاسی ایرنا، حضرت آیت الله خامنه ای عصر امروز (دوشنبه) در مراسم بیست و نهمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه الله) در جمع دهها هزار نفر از مشتاقان و دلدادگان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهارداشتند: حرکاتی که شما از دشمن ملاحظه می کنید نشانه دستپاچگی، آشفتگی و عصبی شدن دشمن هست و نشانه ابهت آن نیست.
وی اضافه کردند: زیادی از آرمان های امام خمینی (ره ) به اجازه الله تحقق خواهد یافت و جمهوری اسلامی امام بزرگوار روز بروز ابهت خواهد یافت و همین هست که دشمن ها را عصبی و دستپاچه کرده هست.
رهبر معظم انقلاب تصریح نمودند: امام(ره) در مواجهه با دشمن برخورد شجاعانه و فعال داشت، برخورد از سر ناتوانی و انفعال نداشت. وی هرگز هیجان زده نمی گردید و از هیجان زدگی اجتناب می کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: مردم عزیزمان را از دو دستگی و دو قطبی برحذر می داریم و به نصرت الهی هم مطمئن هستیم.
به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا، مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عصر امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، سران سه قوه و جمعی از مقام های کشوری و لشگری، اعضای بیت شریف حضرت امام خمینی (ره)، سفیران کشورهای بیگانه مقیم جمهوری اسلامی ایران، علما و فضلا، فرهنگیان و دانشگاهیان، خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران و اقشار متفاوت مردم روزه دار شروع گردید.
این مراسم که بطور زنده از شبکه یک سیما، شبکه خبر و رادیو سراسری پخش می گردد، توسط بیشتر از ۳۰۰ خبرنگار بیگانه پوشش خبری و رسانه ای داده می گردد.

سیام *۱۳۳۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا