آخرین خبرها

بصیرت دینی راز گذر از فتنه دشمن هست

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ارتباطات عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی آمده هست: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان روزه دار به ویژه مردم شریف و ولایتمدار استان خراسان جنوبی و عرض تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت امیرمومنان امام علی (علیه السلام) و تقارن بسیار با ارزش این روزها با ۱۴ خرداد سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین پانزده خرداد ۱۳۴۲ و علاوه بر این روز قدس شریف؛ فضای معنوی شب های قدر و آخرین جمعه ماه رمضان سال کنونی را خاص تر از هر دورانی ساخته هست.
انقلاب اسلامی ایران در عصر حاضر با تاسی از مکتب امامن اطهار (علیهم السلام) و هدایت مرجعیت دینی آگاه و علاوه بر این با بیداری مردم؛ پرچم بزرگ رهایی مستضعفین عالم از طاغوت و نا عدالتی را برافراشته ساخت. یکی از صحنه های تاریخی در شکل گیری انقلاب اسلامی، قیام پانزده خرداد ۱۳۴۲ و جنایت تصویب قانون کاپیتولاسیون بود که اقدام قاطع حضرت امام خمینی (ره) در مقابل رژیم طاغوت و از طرف دیگر خروش انقلابی مردم در تبعیت از پیشوا و مرجعیت دینی باعث گردید تا دیوارهای پوشالی استکبار به لرزه درآید.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفته بود: آنچه که در این فرصت میتوان بدان اشاره کرد، استقلال، آزادی و عزت ملت بزرگ ایران هست، ملتی که دیگر انگلستان و آمریکا برای آنها پادشاه و نماینده مجلس و شورای روستا و شهر تعیین نمی کند و این مردم ایران می باشند که سرنوشت خود را تعیین می کنند.
وی اضافه کرد: علاوه بر این این ایام مصادف هست با ۱۴ خرداد، روزی که یاد آور اندوه عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)؛ بزرگ مردی که از تبار ایمان، علم، عدالت، جسارت، نا عدالتی ستیز هست. آنچه که در حال حاضر اهمیت دارد؛ نگهدارى و هوشیاری در مقابل تحریف آرمان و تفکر امام راحل هست.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی در این پیام تصریح نمود: راز گذر از این فتنه دشمن در تبعیت از فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت دینی هست. امام بزرگوار هیچ وقت اهل سازش و مذاکره با اهل کفر نبود و امروز با اهمیت ترین اولویت جهان اسلام؛ آزادسازی قدس شریف از چنگال رژیم کودک کش اسرائیلی هست.
وی دنبال کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و یاد و خاطره شهیدان قیام ۱۵ خرداد و علاوه بر این شهدای فلسطین عزیز؛ عموم مردم با ایمان و انقلابی خراسان جنوبی را به شرکت پرشور در مراسم های محوری روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد و علاوه بر این راهپیمایی روز قدس دعوت می نمایم.
۳۰۲۸

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا