آخرین خبرها

احداث تالار گفتمان شهری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در ستاد بازآفرینی شهری استان اردبیل که در سالن شیخ‌صفی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای اولین بار تالار گفتمان شهری در اردبیل راه‌اندازی خواهد شد و در این خصوص مکان‌یابی و تملک زمین این مجموعه انجام پذیرفته است.

وی افزود: به منظور بهره‌برداری از تالار گفتمان شهری نیازمند مشارکت مجموعه راه‌و شهرسازی نیز هستیم تا اقدامات لازم برای تکمیل و احداث مجموعه مذکور در سریع‌ترین بازه‌ زمانی فراهم شود.

شهردار اردبیل با اشاره به تداوم عملیات عمرانی شهرداری اردبیل در محلات مختلف، تصریح کرد: برای بازآفرینی شهری و فراهم آوردن امکان حضور جدی شهروندان در محلات مورد هدف ضرورت توجه به برنامه‌های فرهنگی و احداث تالار گفتمان شهری احساس می‌شد.

لطف‌اللهیان توضیح داد: در سال جاری شهرداری در پروژه‌هایی که در محلات هدف در نظر گرفته بیش از ۵۰ میلیارد ریال منابع مالی تخصیص داده و با مشارکت دستگاه‌های مرتبط برای رفاه حال شهروندان و فراهم آوردن شهری زیبا در تلاش خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد برنامه‌های عمرانی شهرداری اردبیل، افزود: پروژه‌های مشترک مابین دستگاه‌های اجرایی با سازمان شهرداری نیازمند افزایش تعامل و همکاری بوده تا در سریع‌ترین بازه زمانی شاهد انجام اقدامات جدی در این حوزه‌ها باشیم.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا