آخرین خبرها

از نظر زیباکلام در باره دلایل حمله به ظریف تا عکسی از معمم شدن احمد خمینی/ پربازدیدهای ۱۳ اردیبهشت

از نظر زیباکلام در باره دلایل حمله به ظریف تا عکسی از معمم شدن احمد خمینی/ پربازدیدهای ۱۳ اردیبهشت

در سرویس سیاست، عکسی دیدنی از سیدحسن خمینی بعد از معمم شدن پسرش از پربازدیدها بود. کاربران زیادی هم روی مطلبی درباره نظر زیباکلام در مورد دلایل حمله به ظریف کلیک کردند. اتاق جنگ آمریکا علیه ایران کجاست؟ هم پرسشی بود که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، از خلف‌وعده بوئینگ تا تصمیم‌های تازه بسیاری را به خود جذب کرد. همچنین مخاطبان، سقف افزایش حقوق کارمندان ۲۰ درصد را خواندند. این پرسش که برای خرید مسکن در غرب تهران چقدر باید هزینه کرد؟ هم کلیک زیادی خورد.

در سرویس فرهنگ، سخنان خواننده سرشناس جنجال آفرید پربازدید شد. همچنین کاربران زیادی در این سرویس روی خبر احتمال زندان رفتن بازیگر سرشناس به جرم سوء‌استفاده از زنان کلیک کردند. تصمیمی احمقانه که فرصت همکاری با کارگردان نابغه را از میان برد هم دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس جامعه، پنج‌شنبه هم طرح ترافیک و زوج و فرد اجرا می‌شود؟ عنوان پربازدیدترین خبر بود. تصویب تعطیلات زمستانی در دولت دیگر خبر پربازدید بود. تعداد زیادی از کاربران هم روی خبر کمبود حافظه به خاطر فقدان فقط یک ویتامینکلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، عکس سفیر جدید انگلیس بهمراه خانواده اش در تهران پربیننده‌ بود. مخاطبانی هم روی سه سناریو پیش روی ترامپ در آستانه تصمیم‌گیری درباره برجام کلیک کردند. انفجار در لندن ۳۰ زخمی بر جای گذاشت هم کنجکاوی کاربران را برانگیخت.

در سرویس ورزش، مدافع تیم‌ملی و یک انتقال رویایی؟، پربازدید شذ. در ادامه کاربران روی خبر ستاره تکنیکی که از چنگ استقلال و پرسپولیس پرید کلیک کردند. رقم آزادی طارمی؛ ۱۰ میلیارد ناقابل دیگر خبر پربیینده این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم ماموریت غیرممکن ستاره یوونتوس! پربازدید شد.

۵۷۲۴۳

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا