آخرین خبرها

روحیه خودباوری میان جوانان تقویت شود

عضو شورای شهر کرج:

روحیه خودباوری میان جوانان تقویت شود

استان‌ها > البرز – مهر نوشت: عضو شورای شهر کرج گفت: باید در جوانان و نوجوانان روحیه خودباوری، ایستادگی، خردورزی و علم جویی را بیش‌ازپیش تقویت کرد.

خلیلی اردکانی در حاشیه برگزاری همایش ویژه جوانان که روز گذشته برگزار شد و در آن از جوانان برتر استان تقدیر به عمل آمد، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به عملکرد خوب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج پیرامون توجه به مسائل جوانان، اظهار کرد: جوانان پاک دل ایرانی زمینه‌ساز توسعه بیش‌ازپیش کشور خواهند بود لذا توجه به این قشر حساس از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی بابیان اینکه عظمت، عمران و آبادانی کشور با تکیه‌بر استعداد و توانایی جوانان کشور حاصل خواهد شد، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر به استعداد، توانایی، تخصص، شجاعت، خلاقیت و شایستگی جوانان و نوجوانان نیاز داریم.
این عضو شورای اسلامی شهر کرج جوانان را به عطر بهاری و بازوان توانمند هر جامعه‌ای تشبیه کرد که می‌توانند با فعالیت‌های خود روحیه نشاط، شادابی و اشتیاق را ارتقا و بهبود بخشند.
خلیلی اردکانی در ادامه بابیان اینکه اقدامات جامعه باید به نحوی صورت گیرد که به روحیه جوانان خلل و آسیبی وارد نشود، تصریح کرد: بر اساس فرمایشات و روایات حضرت رسول اکرم (ص) باید با جوانان گناهکار نیز به نرمی و لطافت رفتار کرد و در این مسیر ثابت‌قدم بود.
وی ضمن قدردانی از عملکرد دستگاه‌هایی چون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از فعالیت جوانان و نوجوانان، گفت: باید در جوانان و نوجوانان روحیه خودباوری، ایستادگی، خردورزی و علم جویی را بیش‌ازپیش تقویت کرد.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا