آخرین خبرها

یوونتوس در ۳ دقیقه پایانی، بازی باخته را از اینتر برد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال یوونتوس با برتری ارزشمند ۳ بر ۲ در دیدار حساس مقابل اینترمیلان، مدعی اصلی قهرمانی در سری آ. باقی ماند.

به گزارش ایرنا، بامداد یکشنبه و در هفته سی و پنجم لیگ باشگاه‌های ایتالیا، اینترمیلان در ورزشگاه «سن سیرو» از یوونتوس پذیرایی کرد که این دیدار پربرخورد و تماشایی با پیروزی ۳ بر ۲ یوونتوس همراه شد.
یوونتوس در حالی این دیدار را با برتری به اتمام رساند که تا دقیقه ۸۷ از میزبان خود عقب بود.
بانوی پیر تورین که برای تکرار قهرمانی‌های متوالی خود در سری آ، نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داشت، بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در دقیقه ۱۴ با ضربه زیبای «داگلاس کاستا» به گل دست یافت.
دو دقیقه پس از آن «ماتیاس وچینو» هافبک اروگوئه‌ای اینترمیلان به دلیل تکل خشن روی «ماریو ماندژوکیچ» با کارت قرمز داور جریمه شد تا کار میزبان سخت‌تر از قبل شود.
در دقیقه ۴۵ «بلیز ماتوئیدی» هافبک فرانسوی، گل دوم یوونتوس را به ثمر رساند که این گل با استفاده از سیستم ویدئو چک، آفساید اعلام شد.
در نیمه دوم، بازیکنان اینترمیلان نمایش متفاوتی داشتند و «مائورو ایکاردی» کاپیتان آرژانتینی این تیم با ضربه سر تماشایی کار را به تساوی کشاند.
یک دقیقه پس از آن «میرالم پیانیچ» هافبک اهل بوسنی تیم یوونتوس در حالی که یک کارت زرد داشت با تکلی خشن بازیکن اینتر را سرنگون کرد که داور بازی در اقدامی بحث برانگیز، این بازیکن را جریمه نکرد.
در دقیقه ۶۵ «ایوان پریسیچ» ملی پوش اهل کرواسی توپ را روی دروازه میهمان ارسال کرد که «برزاگلی» مدافع با تجربه یوونتوس به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود.
در ادامه «ماسیمو آلگری» سرمربی یوونتوس با تعویض‌های تهاجمی به دنبال جبران بود و از سوی دیگر «اسپالتی» سرمربی اینترمیلان در اواخر بازی ۲ تعویض تدافعی انجام داد که همین تغییرات، روند بازی را عوض کرد.
در دقیقه ۸۷ «خوان کوادرادو» از زاویه‌ای بسته برای یوونتوس گلزنی کرد و کار را به تساوی کشاند.
یوونتوسی‌ها که برای نزدیک شدن به قهرمانی باید در این دیدار به پیروزی می‌رسیدند در ادامه بازی سراسر حمله شدند و در دقیقه ۸۹ «گونزالو هیگواین» با ضربه سر تماشایی، گل سوم را به ثمر رساند تا بانوی پیر تورین به پیروزی دراماتیک دست یابد.
یوونتوس با این پیروزی ۸۸ امتیازی شد تا در فاصله سه هفته مانده به پایان سری آ. ایتالیا، در آستانه قهرمانی قرار بگیرد.
یکشنبه شب، تیم رده دومی ناپولی که ۸۴ امتیاز دارد در رقابتی دشوار به میهمانی فیورنتینا می‌رود و در صورتی که به برتری نرسد، امیدهایش برای رسیدن به عنوان قهرمانی به کمترین حد ممکن خواهد رسید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا