آخرین خبرهااستان ها

نقش پلیس قبل از اینکه قهری باشد، هدایتگری است | پلیس ایران در بحث امنیت متکی به کشور دیگری نیست

سیدمحمد احمدی با اشاره به تفاوت نیروی انتظامی کشور ایران در مقوله امنیت با پلیس جهان گفت: نقش پلیس در کشور ما قبل از اینکه نقش قهری و برخورد باشد نقش پیشگیرانه و هدایت است.

تدبیرشرق/فرماندار شهرستان رشت در جلسه تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان با بیان اینکه به نوعی ما نیز میزبان این مراسم هستیم گفت: این معارفه متعلق به شهرستانی است که بزرگترین شهرستان شمال کشور و متراکم‌ترین شهرستان بعد از تهران در کشور محسوب می‌شود.

سیدمحمد احمدی با بیان اینکه تحرک از مولفه‌های نیروی انتظامی است، افزود: نیروی انتظامی سازمانی دارای پویایی، تحرک و تعدد وظایف است.

وی با اشاره به تفاوت نیروی انتظامی کشور ایران در مقوله امنیت با پلیس جهان گفت: نقش پلیس در کشور ما قبل از اینکه نقش قهری و برخورد باشد نقش پیشگیرانه و هدایت است.

احمدی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران برای برقراری امنیت پایدار چه در داخل کشور و چه در مرزها به هیچ کشوری دیگری اتکا نکرده است و برای برقراری امنیت خود در داخل کشور با کشورهای همسایه ائتلاف نبسته است.

مقام عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه نیروی انتظامی متکی به هیچ کشوری در بحث امنیت نیست اذعان کرد: همین امر سبب شده است که جامعه ایران دارای امنیت پایدار و توسعه یافته و الهام بخش باشد.

وی ادامه داد: در کشور هر گونه توسعه ای که میخواهد انجام گردد باید زیربنای آن امنیت باشد.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه سرهنگ شعبانی فرمانده سابق نیروی انتظامی سربازی صادق برای کشور بود گفت: حضور ایشان در میان مردم، هوشیاری در انجام کار و سعه صدرش نشان از بلوغی داشت که مدیران در رده های مختلف به آن رسیده اند.

وی ادامه داد: شورای تامین شهرستان رشت از شوراهای نمونه کشور محسوب می‌شود آن هم به علت هم دلی، هم زبانی، همراهی و حرفه ای کار کردن در آن مجموعه می باشد.

احمدی با بیان اینکه شهرستان رشت دارای تعداد گردشگران چشم گیری است افزود: تامین امنیت و بستری امن برای مسافران یکی از دلایل مهمی است که مسافران به این شهرستان سفر می کنند.

به گزارش دیارمیرزا، در این مراسم سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده پیشین انتظامی شهرستان رشت به عنوان رییس جدید پلیس آگاهی گیلان، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رییس پیشین پلیس آگاهی گیلان به عنوان رییس جدید پلیس پیشگیری استان و همچنین سرهنگ علی رمضانی که رئیس پلیس پیشگیری گیلان بود به عنوان فرمانده جدید انتظامی رشت جایگزین سرهنگ شعبانی شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا