اجتماعیاستان ها

بیانیه شورای حامیان تدبیر و امید گیلان در خصوص حفظ یا انتصاب مدیران همسو و همگام با برنامه های دولت

بیانیه

مدیران دستگاه های اجرایی باید به عنوان نمایندگان وزارتخانه ها و نهادهای دولتی از میان شایستگان انتخاب شوند. افرادی که همسویی بیشتری با دولت و دل در گرو اجرای برنامه های دولت داشته باشند زیرا؛ دولت نماد انتخاب ملت است.

گیلان عزیز امروزه بیش از گذشته نیازمند حضور مدیرانی متخصص و دلسوز در اداره امور استان است که راه‌گشا و همگام دولت باشند تا بتوان امور را طبق برنامه ها و سیاست های عالی دولت پیش برد.

متاسفانه مشاهده می شود مدیرانی که کوچکترین همراهی با دولت نداشته اند، اکنون بر مسند مدیریت خود با فراغ خاطر قرار دارند و زمزمه ها و نشانه هایی از تضعیف و جایگزینی هایی برای مدیران حامی و فعال دولت تدبیر و امید شنیده می شود.

شورای حامیان تدبیر و امید گیلان ضمن سپاس از عملکرد عالی ترین مدیر اجرایی دولت در مسیر توسعه و تعالی استان، بویژه بهره مندی از ظرفیت جوانان و نخبگان، از مقامات ارشد دولتی خاصه استاندار محترم انتظار دارد، همانگونه که در مسیر بهره مندی از ظرفیت جوانان و نخبگان به درستی به شعارها و برنامه های ریاست محترم جمهوری عمل نموده و خواهند نمود، سرمایه ی ارزشمند مدیرانی که طی دوره اول دولت تدبیر و امید در گیلان عملکرد مناسبی در راستای اجرای سیاست های عالی دولت داشته و در مقاطع حساس رویکرد حمایتی ویژه ای داشته اند را حفظ نموده و یا زمینه ارتقای آنان را فراهم کنند.

امید است در راستای سیاست های هوشمندانه استاندار گیلان که مطابق با وعده ها و برنامه های رییس جمهور محترم نیز بوده، با اتکا به توان جوانان و ایمان به شایستگی آنها زمینه ای را فراهم نموده تا تجربه اندوزی جوانان برای تصدی امور هرچه سریعتر انجام شود و بتوانیم از توانایی جوانان متعهد، متخصص و دلسوز در دولت و نظام برای پیشبرد امور بیش از پیش استفاده کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا