آخرین خبرها

استاندار گیلان: با کار و تلاش، پاسخ اعتماد مردم را می دهیم

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی جمعه شب در همایش اعضای ستادهای تبلیغات حجت الاسلام حسن روحانی در انتخابات دوازدهم دوره ریاست جمهوری در گیلان با اشاره به چهار سال تضعیف و به سخره گرفتن خدمات دولت یازدهم از سوی مخالفان بیان کرد: مردم عزیزمان با اقتدار ، علم ، آگاهی و دانش در این انتخابات بزرگ حضور یافتند و جهانی را به حیرت درآوردند.
نجفی نقش شبکه های مجازی و رسانه ها را پدیده بی همتا در این انتخابات دانست و افزود: علیرغم اینکه دولت یازدهم تلاش های ارزنده فراوان و کارنامه قابل قبولی را در بخش های مختلف داشت که به دلیل ضعف رسانه ای بخشی از آنها تا قبل از انتخابات و مناظره ها مطرح نشد اما هرکدام از جوانان ما با گوشی های تلفن همراه خود در تلگرام، اینستاگرام، فضای مجازی و رسانه ها یک ستاد تبلیغاتی و اندیشه بودند و گام های ارزنده ای در این راستا برداشتند و این خلأ را پر و به خوبی هدایت گر جامعه شدند.
استاندار گیلان یادآور شد: همه به یاد داریم بعد از انتخابات سال 92 تمامی مخالفان جمع شدند و به قصد تضعیف این شعار را که این دولت یک دولت چهار ساله خواهد بود، مطرح کردند و مشاهده کردید که رسانه ملی ناجوانمردانه در آستانه انتخابات با پخش هزاران باری نمودارهایی، تلاش می کرد به مردم بگوید در سال 92 دولت یازدهم با اختلاف یک تا نیم درصدی پیروز شد و این دوره شانس کمتری را خواهد داشت.
استاندار گیلان در ادامه افزود: در کنار این اقدامات مشاهده کردید که چگونه بحث یارانه 250 هزار تومانی در دوران انتخابات بیان می شد و در خصوص سند 2030 به چه شکل مضحک و ناجوانمردانه ، مطالبشان را بیان می کردند.
نجفی ادامه داد: در چنین فضایی مردم نشان دادند که شعارهای پوپولیستی و وقیحانه را قبول نمی کنند و اگر با آنان صادقانه صحبت کنیم، در کنار ما خواهند بود.
وی گفت: کمتر هفته ای بود که وزرای دولت های نهم و دهم در استان حضور نداشته و آمار و ارقام دولت را زیر سوال نبرند و موارد مطرح شده از سوی دولتمردان در کشور و استان را به سخره نگیرند.
استاندار گیلان با بیان اینکه تمام بحث ما با مدیران و فرمانداران ایجاد آرامش در استان بود، گفت: از روزاول تاکید کردم که باید با کار و تلاش و ارائه کارنامه درخشان از دولت دفاع کنیم و اگرچه جابجایی مدیریتی و استفاده از جوانان و بانوان حق است، اما چیزی که مهم است کارنامه ای است که باید در پایان چهار سال به مردم ارائه دهیم.
وی بیان داشت: بسیاری از مشکلات نظیر حاشیه نشینی و بیکاری که طی سال ها و در دولت های گذشته متورم شده، طی 3 تا 4 سال حل شدنی نیست اما توانستیم مشکلات را کم کنیم .
استاندار گیلان با بیان اینکه سخنرانی ها و برنامه شاد و کنسرت ها در چهارسال گذشته با امنیت در استان انجام شد، افزود : این کار کوچکی نبود و نشان از هماهنگی و همراهی نهادهای مسئول است.
وی نتیجه تلاش های صورت گرفته در استان را حضور فراگیر مردم در انتخابات دانست و افزود: در این انتخابات افتخار حضور کم نظیر مردم پای صندوق های رای را داشتیم و قریب به 70 درصد از گیلانی ها به حجت الاسلام روحانی رای دادند که این تفاوت معنادار با رقبای دیگر، در کمتر استانی مشاهده می شود.
نجفی با اشاره به برگزاری جلسه های اقتصاد مقاومتی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت : از تمامی توان برای بکارگیری نیروهای جوان استفاده خواهیم کرد و فراهم کردن امکان استخدام نیروی های جوان، خواسته همه استانداران است.
وی افزود : در این دولت گام های خوبی در خصوص بهره گیری از ظرفیت اقوام مختلف برداشته شد و با چه سختی توانستیم یک بخشدار اهل سنت را در گیلان داشته باشیم، البته بحث قومیتی نیست بلکه بکارگیری از همه ظرفیت هاست.
نجفی با بیان اینکه آرامش را دنبال می کنیم و به دنبال نزاع و دعوا نیستیم، گفت: به یاری خداوند با استفاده حداکثری از شما عزیزان که این پیروزی را آفریدید، گیلان را خواهیم ساخت.
یک میلیون و 889 هزار و 655 نفر در گیلان واجد شرایط رأی دادن در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودند که از مجموع واجدین شرایط ، 41 هزار و 66 نفر شامل رأی اولی ها می شد.
حجت الاسلام روحانی در گیلان، 69.3 درصد از آراء مردم استان را کسب کرد که نسبت به سال 1392 ، 260 هزار نفر معادل 13 درصد بیشتر است؛ تعداد آراء مأخوذه‌ حجت الاسلام روحانی در گیلان ، یک میلیون و 43 هزار و 285 نفر بوده است.
7294/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا