آخرین خبرها

اندیشه های امام (ره) با بهره گیری از فرصت ماه رمضان و ظرفیت مساجد تبیین شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد احمدی پور عصر سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در رشت با بیان اینکه هر سازمانی که به اندیشه و راه امام (ره) توجه کرده، موفق بوده، افزود: امیدواریم دولت تدبیر و امید با تداوم راه امام راحل(ره) بتواند مشکلات را برطرف کند.
وی تصریح کرد: امام راحل مختص به زمانی خاص نیست و چهاردهم خردادماه پاسداشت، احترام و گرامیداشت نسبت به امام و مقام شامح شهداست.
احمدی پور با بیان اینکه در استان در ایام پیش رو چندین مناسبت را با هم داریم، گفت: مناسبت سالگرد شهادت آیت الله احسانبخش، آیت الله رودباری، ارتحال امام و پانزدهم خرداد را در استان داریم.
احمدی پور خاطرنشان کرد: برای بزرگداشت این ایام برنامه های خاص و مختلفی توسط سازمان ها و دستگاه های مربوطه پیش بینی شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز از پیش بینی برگزاری 80 برنامه برای این ایام خبر داد و گفت: به علت همزمانی این ایام با بهار قرآن، برنامه هایی در بخش های فرهنگی و هنری برگزار می شود.
فیروز فاضلی افزود: نمایشگاه کتاب، عصر شعر ، نمایشگاه خوشنویسی ، مسابقات کتابخوانی، مسابقات قرآنی، 16 نمایشگاه قرآنی ، نمایشگاه عکس نیایش و نماز و بحث نقد و نظر تحت عنوان عرفان در اشعار امام (ره) از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این ایام در استان است.
پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز با تشریح برنامه های ایام پیش رو گفت: روزهای سیزدهم ، چهاردهم و پانزدهم خردادماه جاری مراسم هایی برای مناسبت های ایام پیش رو برگزار می شود.
خبرنگار: مریم سلیمانی**انتشاردهنده: کبیری
7296/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا