استان هااسلایدرتدبیر ورزشی

رییس اداره ورزش وجوانان لاهیجان: جشن بزرگ جامعه ورزشی و تجلیل از قهرمانان بین‌المللی لاهیجان برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان گفت: در آستانه فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال نو، جشن بزرگ جامعه ورزشی و تجلیل از قهرمانان بین‌المللی شهرستان لاهیجان در سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

دکتر ابوالفضل صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار «با مردم» اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال نو، جشن بزرگ خانواده ورزشی لاهیجان و مراسم تجلیل از قهرمانان بین‌المللی شهرستان لاهیجان در سال ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه ۲۵ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولان استان و شهرستان و جامعه ورزشی و قهرمانان لاهیجان در سالن شهید باهنر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لاهیجان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان ادامه داد: در این مراسم که تحت عنوان جشن بزرگ جامعه ورزشی شهرستان لاهیجان انجام می‌شود، برنامه‌های متنوعی همچون اجرای نمایش طنز گروه محمد هندی، اجرای حرکات ورزشی و آیین تجلیل از قهرمانان بین‌المللی شهرستان برگزار خواهد شد.

صادقی هدف از برگزاری این جشن بزرگ را ایجاد شورونشاط در جامعه ورزشی و همچنین تقدیر از مقام‌آوران بین‌المللی شهرستان عنوان کرد و گفت: برگزاری این قبیل برنامه‌ها در راستای تقدیر و تجلیل از ورزشکاران و همچنین افزایش نشاط حقیقی و سپری کردن ساعاتی شاد پرنشاط تدوین‌شده و باید در کنار جشنواره‌ها و برنامه‌های ورزشی این‌گونه جشن‌ها نیز همچنان به شکل مستمر برگزار شود.

بامردم حامی رسانه ای این جشن بزرگ می باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا