آخرین خبرهااستان ها

باور دارم بانوان شهرستان از بهترین ها بلحاظ فکر و اجرا و خلاقیت هستند .

 

عصر دیروز مهندس حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه کمیته بانوان عضو در شوراهای اسلامی شهر و روستای آستانه اشرفیه حضور یافت .

به گزارش تدبیرشرق؛ عصر دیروز کمیته بانوان عضو در شوراهای اسلامی شهر وروستای شهرستان به میزبانی نایب رییس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه تشکیل شد و خانم محمددوست در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمد به فرماندار آستانه اشرفیه و حاضرین در جلسه توضیحاتی در رابطه با اهداف این کمیته و جلسات تشکیل شده قبل ارائه نمود .

مهندس حیدری پس از استماع حاضرین در جلسه گفت : معتقدم شما بانوان دیده شده اید که منتخب حوزه های انتخابیه خود شده اید ، موضوعی که شمارا می توانید به موفقیت بیشتری برساند اینست که با پیگیری و برنامه ریزی برای اهداف خود مرجع رجوع دیگران شوید . ضرورت دارد با یکدیگر همکاری و تعامل بیشتری در حوزه های مختلف داشته باشید ، باور دارم بانوان شهرستان از بهترین ها بلحاظ فکر و اجرا و خلاقیت هستند باید کمک کنیم این قشر روز ه روز به پیشرفت های بیشتری دست یابند و آمادگی کامل دارم در زمینه کمک نمایم .

فرماندار آستانه اشرفیه در ادامه افزود : هر کدام از شماها مسائلی را که در حوزه خود می بینید که شامل گستردگی در سطح جامعه و شهرستان باشد میتوانیم آنرا در کمیته برنامه ریزی مطرح و تصویب و برای آن موضوع بودجه در نظر بگیریم . بایداولا جلسات خود را منظم بایکدیگر داشته باشید و سپس با مسئولان شهرستانی و استانی جلسات مشابه برگزار نمایید .

مهندس حیدری در پایان گفت : نکته ی دیگر که معتقدیم ایسنت که بانوان باید شاخص شوند و این بارعایت برنامه ریزی و پشتکار میسر می گردد و خودتان را اثبات نمایید و برای ادوار دیگربانوان بیشتری موفق به راهیابی به عرصه شوراهای اسللامی شوند . این جلسه برای بنده نیز موضوعات مناسبی داشت که که مورد استفاده قرار خواهم داد .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا