آخرین خبرها

مدیر رسانه‌ای سابق استقلال: انحصارطلب‌های عوام شکست خوردند

مدیر رسانه‌ای سابق استقلال: انحصارطلب‌های عوام شکست خوردند

ورزش > لیگ برتر – محمد نوری‌فر با انتشار متنی در کانال تلگرامش در مورد حضور مربی خارجی در استقلال نکاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد نوری فر مدیر رسانه ای سابق باشگاه استقلال با انتشار متنی در کانال تلگرامی اش در خصوص حضور و عملکرد مربی خارجی در استقلال اظهار نظر کرده است.

نوری فر می نویسد:« می‌گفتند مربی خارجی در استقلال جواب نمی‌دهد. برای خودشان تئوری ساخته بودند که مربی خارجی نمی‌تواند حاشیه‌های استقلال را مدیریت کند. می‌گفتند جریانهای اطراف تیم و همه مدعیان سهم خواه اجازه نمی‌دهند که مربی خارجی در استقلال موفق شود. می‌گفتند مربی خارجی بلد نیست با سکوها و رسانه‌ها تعامل کند. می‌گفتند مربیگری در استقلال پیچیدگی‌هایی دارد که مربی داخلی آن را می‌داند و…

حالا بهترین اتفاق ممکن رخ داده. همه این می‌گفتندها شکست خوردند. همه این حرفهای عوامانه که ریشه در انحصار طلبی‌ برخی جریان‌های اطراف استقلال داشت. دکان این تئوری‌ها تعطیل شده و حضور وینفرد شفر نشان داد که لازم نیست فوتبال را آنقدر پیچیده کنید.اگر قواعد ساده فوتبال به درستی اجرا شود، نمایش‌های الکی را در جهت جبران بیسوادی‌ها اجرا نکرد و یک تیم با رفتار صادقانه و آگاهانه مربی به درستی تمرین کند، پیروزی‌ها از راه می‌رسد.شفر، نه تیم رسانه‌ای دارد و نه لیدر استخدام شده اما با همه رسانه‌ها در تعامل است و لیدرها هم دوست خوب مرد آلمانی شده‌اند و این یعنی یک الگوی تمام عیار برای نسل جدید مربیان استقلالی.»

۲۵۴ ۴۱
 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا