آخرین خبرها

تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جویبار با حضور استاندار مازندران افتتاح شد

تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جویبار با حضور استاندار مازندران افتتاح شد

استان‌ها > مازندران – مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جویبار هم‌زمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر و با حضور استاندار مازندران آغاز شد.

به گزارشخبرانلاین ازساری، سید مصطفی موسوی در مراسم افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جویبار که با حضور اسلامی استاندار و ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: با توجه به مسائل زیست‌محیطی و حفاظت از محیط‌زیست، ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی، یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: ظرفیت کل پالایش این تصفیه‌خانه ۱۴۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز بوده که هم‌اکنون این تصفیه‌خانه با ظرفیت ۷۵۰ مترمکعب در شبانه‌روز اجراشده است.

موسوی بیان داشت: این طرح عمرانی بااعتبار ۲۵ میلیارد ریالی ساخته‌شده که هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی، ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل منابع استانی و ۱۲ میلیارد ریال نیز از محل منابع داخلی شرکت هزینه شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۴ تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، بیش از ۸۰۰۰ مترمکعب فاضلاب واحدهای تولیدی را در شبانه‌روز پالایش می‌کنند.

۴۸

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا