آخرین خبرها

۲۲۰ واحد مسکونی به معلولان البرز واگذار شد

۲۲۰ واحد مسکونی به معلولان البرز واگذار شد

استان‌ها > البرز – استاندار البرز با اشاره به توجه دولت تدبیر وامید به قشرهای نیازمند جامعه گفت: امروز به میمنت ایام الله دهه مبارک فجر ۲۲۰ واحد مسکونی به معلولان استان در شهرجدید هشتگرد واگذار شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از ایرنا، محمد علی نجفی روز چهارشنبه در آئین واگذاری این واحدها و کلنگ زنی چند پروژه عمرانی در شهر جدید هشتگرد افزود: در مجموع امروز ۱۰۶۱ واحد مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد افتتاح شد که ۲۲۰ واحد آنها مربوط به خانواده های معلولان است.
وی بیان داشت: واحدهای مسکونی معلولان دارای امکانات زیر بنایی و روبنایی مانند آب ، برق ، گاز ، تلفن و سایر خدمات است.
استاندار البرز گفت : طرح های افتتاح شده امروز درکنار ایجاد رفاه وآسایش ، اشتغالزایی خوبی نیز به همراه دارد.
وی افزود: امروز کلنگ مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرجدید هشتگرد به زمین خورد که امید است برای ارتقای سطح علمی دانش فرزندانمان نقش بسزایی ایفا نماید.
نجفی بیان داشت: بهره برداری از ۴ مجموعه ورزشی نیز برای جوانان و نوجوانان شهر جدید هشتگرد از دستاوردهای دهه مبارک فجر و تلاش مسئولان است .
استاندارالبرز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز روز اقتدار است و ایران جزو امن ترین کشور دنیا در منطقه است .
وی افزود: دولت تدبیرو امید توجه ویژه ای به رفاه و آسایش مردم دارد و گواه آن تکمیل و تحویل خدمات روبنایی و زیر بنایی به مردم است .

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا