آخرین خبرها

بانک ها در ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران منعطف باشند

بانک ها در ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران منعطف باشند

به گزاش خبرآنلاین از بیجار، برهان صلواتی در کارگروه سرمایه واشتغال شهستان بیجار ضمن تاکید بر رفع مشکل اشتغال در یار گروس گفت: شهرستان بیجار با وجود منابع عالی در حوزه های مختلف با مشکل بسیار جدی در حوزه اشتعال روبرو است.

وی حل شدن مشکل اشتغال را در گرو روحیه جهادی مدیران دانست وگفت:رفع مشکل اشتغال در استان کردستان وشهرستان بیجار روحیه جهادی وتوجه مسئولان را می طلبد تا ضعف مدیریتی موجود را کم رنگ تر کند واستان را در مسیر توسعه اقتصادی واشتعالزایی قرار دهد.

صلواتی گفت: مسیر اجرایی پروژها در استان کردستان بسیار طولانی ومعنادار است.

وی افزود:بانک ها در دریافت تصمین واجرای قوانین منعطف تر عمل کنند تا سرمایه گذارن بخشی خصوصی عرض اندام کنند وگامی برای اشتعالزایی برداشته شود.

وی با اشاره به سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر کاهش فعالیتهای دولتی گفت:لازمه کاهش اشتعال دولتی وافزایش سرمایه گذاری در بخش خصوصی وتعاونی ها حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از عملکرد غیر قابل قبول شهرستان در زمینه مشاغل خانگی گله مند بود وعنوان کرد: سهم شهرستان بیجار از اعتبارات مشاعل خانگی یک میلیارد هفتاد میلیون تومان بوده است در حالی که مبلغ هفت میلیون تومان اعتبار پرداخت شده است.

وی از راه اندازی سامانه کارا خبرداد واظهار داشت:سامانه کارا برای طرح اشتغال فراگیر راه اندازی شده است و عدری از بانکهای عمل پرداخت و دستگاه های اجرایی پذیرفته نخواهد شد.

وی در پایان به سهم ۲۶۰میلیارد تومانی استان کردستان از توسعه روستایی پرداخت وعنوان کرد: از اعتبار داده شده به استان با تسریع در امور وسهولت در پرداخت باید نهایت استفاده را نمود.

در پایان پرویز نظری به عنوان مدیر اداره کار ورفاه اجتماعی منصوب شد و از زحمات طاهر مهدی زاده قدردانی به عمل آمد.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا