آخرین خبرها

هیات ناشنوایان استان هیچ توجهی به ورزشکاران و قهرمانان ندارد

هیات ناشنوایان استان هیچ توجهی به ورزشکاران و قهرمانان ندارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، تیمور فروتن سرمربی تیم ناشنوایان کشتی استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین لرستان گفت: حدود پانزده سال است که سابقه همکاری با این هیئت را دارم و مفتخریم که تاکنون حدود پانزده قهرمان را در رشته های کشتی آزاد و فرنگی به جامعه ورزشی تحویل داده ایم.

سرمربی کشتی آزاد و فرنگی استان افزود: هفت نفر از قهرمانان نیز در المپیک ناشنوایان مقامهای اول تا سوم داریم.
فروتن در خصوص وضعیت امکانات ورزشی این رشته نیز اشاره کرد: متاسفانه امکانات ورزشی ما اصلا کافی نیست و از ورزش و جوانان استان درخواست می کنیم، رسیدگی کنند و امکانات بیشتری در اختیار این دسته قهرمانان خاموش جامعه قرار دهند.

سرمربی تیم ناشنوایان استان در ادامه اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی کشور که بروجرد میزبان بود نوزده استان در رشته های کشتی آزاد و فرنگی در آن شرکت کرده بودند،خوشبختانه تیم لرستان در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی، مقام اول را کسب کرد.

فروتن با اشاره به این مسابقات گلایه کرد: در مسابقات اخیر که بروجرد میزبان بود ولیکن هیئت استان نه تقدیری از تیم داشت و نه شاهد برپایی مراسمی چشمگیر و یا پاداشی برای قهرمانان بودیم متاسفانه هیات ناشنوایان استان هیچ توجهی به ورزشکاران و قهرمانان ندارد و در واقع بایستی گفت مسئول هیات استان با توجه به مسئولیت اداری که دارد هیچ انرژی برای هیات ناشنوایان استان صرف نمی کند و از این بابت ورزشکاران این رشته که بایستی بیشترین توجه را به آنها داشته باشند از این وضعیت ناراضی و گلایه مند هستند لذا از هیئت استان انتظار داریم در عملکرد خود با قهرمانان و هیئت شهرستانها تجدید نظر کند و با برگزاری نشست های هم اندیشی و جلسات مستمر به قهرمانان در سکوت رفته استان، خدمت بیشتری بکند.

وی در خصوص تعامل اداره کل ورزش و جوانان با این هیئت نیز ابراز داشت:همکاری اداره ورزش خوب است اما حمایت مالی چندانی از جانب اداره ورزش و جوانان نداریم و همچنان ورزش ناشنوایان دارای ضعفهایی است مانند مشکلات تهیه لباس ورزشی،اعزام به اردوها ومسابقات و نیز عدم وجود اسپانسر که توقع توجه و مشارکت بیشتری داریم.

وی در این راستا تصریح کرد: مسوول هیئت کشتی استان به علت پاره ای موارد اختلاف سلیقه ای همکاری لازم را با مسوول هیئت کشتی خرم آباد ندارد.

فروتن تاکید کرد: از مسوولین ورزشی استان خواهشمندیم توسعه و رشد در همه رشته های ورزشی که نیازمند اعتبار است را پیگیری کنند و در این حالی ست که کماکان از تهیه لباس و اعزام اعضا به اردوها بازمانده ایم!

حامی صبوری جز دکتر ساکی نداریم!

سرمربی تیم ناشنوایان کشتی استان در پایان تنها حامی صبور در این عرصه را رییس دانشگاهی علوم پزشکی عنوان کرد و افزود: از جناب دکتر ساکی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان نهایت تشکر و قدردانی را داریم که هر زمان با مشکلی مواجه شدیم، ایشان با روی باز و گشاده ورزشکاران ما را حمایت کردند و خداوند منان از ایشان راضی باشد.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا