آخرین خبرها

جانشین انتظامی گیلان: هدف پلیس برگزاری انتخابات پرشور در سایه امنیت است

به گزارش شامگاه چهارشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ مهرداد مهرگان، با بیان اینکه وظیفه تامین امنیت و آرامش انتخابات بر دوش پلیس است، گفت: هدف پلیس این است که با همکاری و مشارکت مردم، انتخابات در عین پرشور بودن، در سایه امنیت برگزار شود.
سرهنگ مهرگان پیشگیری از جرایم و مقابله با سرقت را از دیگر اهداف پلیس برای برقراری امنیت شهرها در روز انتخابات ذکر و اضافه کرد: نظم همه شهرهای استان باید با ساماندهی نهادهای مختلف برقرار شود.
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان همکاری و تعامل بین نهادهای مختلف را برای نظم بخشی به انتخابات ضروری دانست و افزود: شهروندان باید از هیاهو و رفتارهای ناهنجار و غیرقانونی در روز انتخابات پرهیز کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر میهن اسلامی برگزار می شود.
بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، استان گیلان دارای 16 شهرستان، 52 شهر و 43 بخش، 109 دهستان و 2 هزار و 583 آبادی دارای سکنه است.
فرایند رای گیری پنجمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر در آستارا، بندرانزلی، لاهیجان، لنگرود و تالش بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد. مردم در هرکدام از این شهرها باید هفت عضو شورای اسلامی را انتخاب کنند.
مردم در شهر رشت 11 عضو شورا و در 46 شهر دیگر نیز پنج عضو شورا را انتخاب می کنند.
7294/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا