آخرین خبرها

پایان تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی ساعت 24 و ریاست جمهوری 8 صبح فردا

محمد احمدی پور چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس ستادهای کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا باید از 24 امشب و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح فردا تعطیل باشند.
وی از هواداران کاندیداها خواست تا از ایجاد آلودگی های صوتی در زمان پایانی شب بپرهیزند و تصریح کرد: سرو صدای زیاد نمی تواند موجب افزایش محبوبیت کاندیداها شود.
وی اظهار کرد: فردا فرصت خوبی است تا اثرات تبلیغات از شعبه های اخذ رای پاکسازی شود .
احمدی پور همچنین از مردم خواست تا برای روز اخذ رای برنامه ریزی لازم را داشته باشند و در ساعات اولیه در پای صندوق های رای حضور یابند.
بر اساس مواد آئین نامه و قانون شوراها ، تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا، 24 ساعت قبل از آغاز روز رأی گیری ممنوع و بر اساس قانون انتخابات، تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری، 24 ساعت قبل از ساعت رأی گیری ممنوع اعلام شده است.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر میهن اسلامی برگزار می شود.
بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، استان گیلان دارای 16 شهرستان، 52 شهر و 43 بخش، 109 دهستان و 2 هزار و 583 آبادی دارای سکنه است.
فرایند رای گیری پنجمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر در آستارا، بندرانزلی، لاهیجان، لنگرود و تالش بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد. مردم در هرکدام از این شهرها باید هفت عضو شورای اسلامی را انتخاب کنند.
مردم در شهر رشت 11 عضو شورا و در 46 شهر دیگر نیز پنج عضو شورا را انتخاب می کنند.
خبرنگار: سلیمانی**انتشاردهنده: کبیری
7296/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا