آخرین خبرها

افتتاح بزرگترین آب نمای موزیکال کشور در کلانشهر رشت

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، این آب نمای موزیکال از سوی شهرداری رشت با حضور محمدعلی ثابت قدم شهردار این کلانشهر، نایب رییس شورای اسلامی و جمعی از مردم رشت افتتاح شد.
معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری کلانشهر رشت در رابطه با این آب نمای موزیکال در پارک ملت گفت: مساحت استخر چهار هزار و 100 مترمربع و حجم مخزن آبنما سه هزار و 500 مترمکعب است.
فرامرز جمشیدپور با بیان این که مساحت محوطه سازی این آب نما چهار هزار و 900 مترمربع است، افزود: هزینه این پروژه 80 میلیارد ریال، شامل 50 میلیارد ریال بابت تجهیزات و 30 میلیارد ریال برای زیرساخت ها است که در فاز اول 40 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اظهار داشت: 20 درصد مجموعه آب نمای اصلی به بهره برداری رسیده که 80 درصد باقی مانده فاز دوم، تا دو ماه آینده اجرا می شود.
معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری کلانشهر رشت بیان داشت: آماده سازی فاز اول پروژه آب نمای موزیکال به مدت 68 روز انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: ریل گذاری توسعه در کلانشهر رشت از دو سال گذشته آغاز شده و ماشین توسعه نیز شتاب گرفته است.
جمشیدپور ادامه داد: برنامه و پازل توسعه رشت با حضور شهردار این کلانشهر در دو سال گذشته طراحی شده و قطعات این پازل پروژه های عمرانی میلیاردی است که شاهد افتتاح آنها هستیم.

***
شهردار کلانشهر رشت با اشاره به انتخابات پیش رو در 29 اردیبهشت و اهمیت شرکت مردم در این حماسه سیاسی گفت: شرکت مردم در انتخابات به روند توسعه شهر و کشور کمک می کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی ثابت قدم شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح بزرگترین آب نمای موزیکال کشور در کلانشهر رشت افزود: همه ما بایستی با شرکت در انتخابات با انتخاب افرادی توانمند به توسعه شهر و کشور کمک کنیم.
وی با اشاره به اهمیت مشارکت پذیری مردم برای توسعه شهر اظهار کرد: شهر با هیچ درآمد نفتی ساخته نمی شود، صرفا با مشارکت مردم و بخشی از مالیات که به طور غیرمستقیم به دولت پرداخته می شود ، دولت نیز به ما می دهد در اداره شهر مورد استفاده قرار می گیرد.
شهردار کلانشهر رشت بیان داشت: مشارکت مردم سرعت توسعه را افزایش می دهد، به این معنی که شما شهری خواهید داشت که سه رکن زندگی یعنی سکونت، فراغت و فعالیت در آن مشاهده می شود.
وی تصریح کرد: آنچه که در شهر رخ می دهد بایستی به گونه ای باشد تا مردم در کنار یکدیگر لذت ببرند، فضاهای عمومی شهری باید محلی برای تعامل افراد با رعایت اخلاق مبتنی بر توسعه پایدار باشد.
شهردار کلانشهر رشت اظهار داشت: شهر سالم بایستی فضای اجتماعی و فضای عمومی برای مردم به همراه داشته باشد و همه ما بایستی با همکاری و همدلی این فضا را برای شهروندان فراهم کنیم.
فاز اول بزرگترین آب نمای موزیکال کشور شامگاه دوشنبه در بوستان ملت رشت افتتاح شد.
شهرداری رشت دارای پنج منطقه است، این کلانشهر، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان، جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار : شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: نصراله ابراهیمی
7286 /6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا