آخرین خبرها

حضور حداکثری در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را افزایش می دهد

محمد پورپیر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در عرصه های اجتماعی و بین المللی افزود: مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات، مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را افزایش می دهد.
وی با اشاره به اهمیت شرکت آحاد مردم در انتخابات به لحاظ فردی اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات به این معنی است که آنان به سرنوشت شان اهمیت می دهند.
این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد : اگر مردم آینده بهتری را می خواهند، بایستی با حضور پرشور خود در انتخابات، فردی اصلح را برای مدیریت اجرایی کشور برگزینند.
وی تصریح کرد: مردم مطمئن باشند هر چیزی که به آنها تحمیل می شود، نتیجه عملشان است، اگر در انتخابات شرکت نکنند، ضرر خواهند دید.
پورپیر با بیان اینکه نوع انتخاب به چگونگی نگاه ما به زندگی اجتماعی برمی گردد، یادآور شد: انتخاب صحیح به طور یقین انسان ها را به سمت کمال، رفاه، پیشرفت و توسعه کشور پیش می برد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات، مسئولان و دست اندرکاران در میزان مشارکت مردم نقش مهمی دارند، تصریح کرد: اگر به همه مردم با یک نوع نگاه توجه شود و جناحی و حزبی نگاه نشود، میزان مشارکت مردم نیز افزایش می یابد.
وی ادامه داد: زمانی مشارکت مردم در انتخابات افزایش می یابد که فضای جامعه دو قطبی نشود، اگر اینگونه شود، محافظه کاری از سوی مردم افزایش و مشارکت کاهش می یابد.
این استاد دانشگاه اظهار داشت: همچنین رئیس جمهوری که سکان مدیریت اجرایی کشور را به دست می گیرد، نسبت به همه افراد در کشور مسئول است بنابراین بایستی برای رفع مشکلات همه مردم تلاش کند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان، جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286 / 2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا