آخرین خبرهااسلایدرسیاسیملی

جعفرزاده ایمن آبادی : استیضاح‌کنندگان وزیر کشور مصمم نیستند

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: محور استیضاح وزیر کشور را استخوان‌دار و استیضاح‌کنندگان را مصمم ندیدم.

 به گزارش تدبیر شرق ، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا درباره امضای استیضاح وزیر کشور از سوی تعدادی از نمایندگان اظهار کرد: بنده استیضاح رحمانی‌فضلی را امضا نکردم البته اینکه استیضاح را امضا نکرده‌ام به معنای مخالفت با استیضاح نیست بلکه محور استیضاح را استخوان‌دار و استیضاح‌کنندگان را مصمم ندیدم.

نماینده مردم رشت و عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده با توجه به تجاربی که در مجلس به دست آورده‌ام، معمولا در استیضاحی شرکت می‌کنم که استیضاح کنندگان را بر مواضع خود مصمم ببینم و محورهای استیضاح هم استخوان‌دار و قابل تأمل باشد.

وی درباره عملکرد حسینعلی امیری در معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور هم گفت: عملکرد امیری در طول تصدی این معاونت قابل دفاع بوده است و بنده به عنوان یکی از نمایندگان مجلس از ایشان راضی هستم و معتقدم که فعالیت‌هایش در حوزه پارلمانی را به خوبی انجام داده و نمی‌توان ایرادی به آن گرفت.

به گزارش آنا، بحران‌ پلاسکو، افزایش آسیب‌های اجتماعی، ناتوانی وزارت کشور در اجرای صحیح قانون احزاب، ضعف اساسی این وزارت در برقراری امنیت اجتماعی، توسعه نیافتگی سیاسی، عدم نظارت صحیح بر عملکرد شهرداری‌ها و بروز برخی مشکلات مالی در سازمان همیاری، تعامل نامناسب برخی استانداران و فرمانداران با نمایندگان ‌مجلس و… از محورهای استیضاح رحمانی‌فضلی است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا