آخرین خبرها

مشکل کیفیت و فشار آب 51 روستای دهستان عنافچه رفع می‌شود

مدیر امور آبفار شهرستان باوی:

مشکل کیفیت و فشار آب 51 روستای دهستان عنافچه رفع می‌شود

استان‌ها > خوزستان – ایسنا نوشت: مدیر امور آبفاروستایی شهرستان باوی با اشاره به لزوم بازسازی بخشی از تاسیسات آبرسانی این شهرستان به دلیل فرسودگی، گفت: اصلاح و بازسازی تاسیسات یادواره امام خمینی (ره) در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب 51 روستای تحت پوشش این تاسیسات در حال انجام است.

صادق باوی اظهار کرد: بخشی از تاسیسات آبرسانی شهرستان فرسوده شده و باید با تلاش‌هایی که انجام می‌گیرد این تاسیسات اصلاح و بازسازی شوند. 
  
وی افزود: تاسیسات آبرسانی روستایی یادواره امام خمینی (ره) 51 روستای دهستان عنافچه با جمعیتی بیش از 13 هزار و 500 نفر را تحت پوشش آبرسانی قرار می‌دهد که دچار فرسودگی شده و در حال انجام عملیات برای بازسازی و بهسازی آن هستیم. 
  
مدیر امور آبفاروستایی شهرستان باوی با اشاره به لزوم بازسازی بخشی از تاسیسات آبرسانی این شهرستان به دلیل فرسودگی، تصریح کرد: اصلاح و بازسازی تاسیسات یادواره امام خمینی (ره) در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب 51 روستای تحت پوشش این تاسیسات در حال انجام است. 
  
باوی با اشاره به لایروبی 4 حوضچه ذخیره آب در این تاسیسات، عنوان کرد: در حال حاضر عملیات لایروبی 4 حوضچه بتنی ته نشینی و پیش ته نشینی در حال انجام است و نقش بسیار خوبی در کیفیت آب شرب و رضایتمندی اهالی 51 روستا تحت پوشش خواهد داشت. 
  
وی بیان کرد: تعمیر و تعویض فیلترهای تحت فشار، تعمیر و تعویض الکتروپمپ‌های آب شرب و آب خام، بازسازی و ساحل سازی اسکله آبگیر و تعمیر و بازسازی پایپینگ نیز در راستای تقویت فشار آب شرب منطقه تاکنون انجام شده است . 

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان باوی عنوان کرد: اقدامات انجام شده پس از مدت‌ها در حال انجام است که با سرعت بخشی به عملیات اصلاح و بازسازی ظرف 20 روز آینده آب شرب با کیفیت و با فشار مطلوب به اهالی دهستان عنافچه خواهد رسید . 
  
باوی خاطرنشان کرد: با اتمام این پروژه مشکل کیفی و افت فشار 51 روستای دهستان عنافچه به کلی حل خواهد شد .

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا