آخرین خبرها

خیر سقزی 100 نسخه کتاب کودک به کتابخانه های عمومی اهدا کرد

به مناسبت روز جهانی کودک؛

خیر سقزی 100 نسخه کتاب کودک به کتابخانه های عمومی اهدا کرد

استان‌ها > کردستان – به مناسبت روز جهانی کودک؛ خیر سقزی 100 عنوان کتاب کودک به کتابخانه های عمومی این شهرستان اهدا کرد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سقز با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت: آقای سیامک عبدی برای تهیه و اهدای کتاب های مذکور بیش از 10 میلیون ریال هزینه کرده است.
پروین قلعه کوهی بیان کرد: این خیر کتاب های اهدایی را در روز جهانی کودک به کتابخانه شهید ملا محمد امینی سقز اهدا کرده است.
وی ضمن تشکر و قدردانی از این خیر فرهنگ دوست مریوانی عنوان کرد: حمایت از کتابخانه های عمومی گامی مهم در راستای ارتقای آگاهی و بصیرت در جامعه است.
قلعه کوهی بیان داشت: این نهاد فرهنگی به منظور اجرای برنامه های خود و ارتقای سطح خدمت رسانی به عموم مردم نیازمند حمایت مردم و مسئولان است تا بتواند در انجام مسئولیت ها که در نهایت به توسعه فرهنگی منجر می شود موفق تر عمل کند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سقز تصریح کرد: ارتقای سطح کیفی و کمی منابع موجود در کتابخانه های عمومی سبب جلب توجه بیشتر علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می شود و این امر از اهداف مهم کتابخانه های عمومی است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان سقز دارای 5 باب کتابخانه عمومی نهادی است، گفت: در این کتابخانه ها 48 هزار عنوان کتاب در 92 هزار نسخه در دسترس علاقمندان و اعضا قرار دارد.
قلعه کوهی توجه به نیازهای مخاطبان را در ارتقای شاخص های مطالعه بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: کتابخانه های عمومی بر این اساس توجه ویژه ای به این مهم دارد و متناسب با نیاز مخاطبان کتاب به کتابخانه ها ارسال می کند.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا