آخرین خبرها

نشست فوریتی معاونان خدمات شهری مناطق 10 گانه کرج

با آغازفصل ريزش هاي جوي اتفاق افتاد

نشست فوریتی معاونان خدمات شهری مناطق 10 گانه کرج

استان‌ها > البرز – با آغاز فصل ریزش های جوی وضرورت توجه ویژه به مشکلات احتمالی ناشی از برف وباران ،جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی معاونین خدمات شهری مناطق ده گانه شهرداری کرج در معاونت خدمات شهری این کلانشهر برگزار و تصمیمات مربوط به این حوزه جمع آوری و به مسئولان اعلام شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه  مدیریت شهری کرج، در این جلسه که به ریاست حسن مدیرروستا؛ معاون خدمات شهری کرج برگزار شد، مقرر شد، اقدامات فوريتي به منظور جمع آوری خاک و نخاله از سطح معابر در کوتاه ترین زمان ممکن، عملیاتی شود.
برداشت کامل از وضعیت موجود مناطق در موضوعاتی چون کیفیت سطل های مکانیزه و پارکی، مناطق در معرض آبگرفتگی، ارائه برنامه جامع کوتاه و بلندمدت مناطق و اجرای طرح پاکسازی محله به محله از تصمیمات این جلسه بود.
در این جلسه معاونین خدمات شهری شهرداری کرج موظف شدند برای پیگیری صدور و نصب تابلوهای معرف پروانه ساختمان توسط مالکان و نیز تطابق کلیه ساخت و سازها با پروانه ساختمان اقدام کنند.
همچنین معاونین خدمات شهری تو جيه شدند نسبت به ساماندهی نیروهای کنترل و نظارت اقدام لازم را به عمل آورده و در صورت وجود نیروهای مازاد و بی انگیزه، موضوع را به اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری اعلام كنند.
بررسی وجود بیش از حد وانت بارها در سطح شهر بحث دیگری بود که در قالب این جلسه عنوان و مقرر شد هر منطقه نسبت به ساماندهی و جمع آوری خودروهايي كه به جاي خدمات مزاحمت ايجاد مي كنند اقدام کند.
جلوگیری کامل از هر گونه سد معبر عمومی وظیفه ای جدی و فوری بود که توسط معاون خدمات شهری به مسئولان مربوطه اعلام و ابلاغ شد تا به صورت مستمر پیگیری شود. مسئولان در ادامه موظف شدند ،جمع آوری متکدیان از سطح شهر را در دستور كار قرار دهند .
آموزش سرکارگران، کارگران و رؤسای ادارات، نظافت همزمان فضای سبز و سطح شهر، جمع آوری چرخ دستی های تفکیک زباله و جلوگیری از تفکیک زباله توسط هر فرد یا عاملی غیر از سازمان مدیریت پسماند، ، شستشو و رنگ آمیزی کلیه نمادهاي شهري، نرده ها و جداره ها در فرصت یک ماهه و نیز پاکسازی نماها و حذف زوائد شهری به طور مستمر از دیگرتصميمات جلسه بود.
طبق تاکید شهردار کرج، دستور شستشو و لایروبی کلیه نهرها و کانال ها در کمترین زمان ممکن توسط پیمانکاران و نظارت کامل بر آنها از سوی معاون خدمات شهری به مسئولان حاضر در نشست اعلام شد.
بر اساس اعلام مدیرروستا؛ سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری مسئولیت یافت تمامی هماهنگی های لازم در خصوص تکمیل طرح های فضای سبز را با معاونین خدمات شهری به عمل آورده و نسبت به کاشت گیاهان پوشش حاشیه اتوبان و رنگ آمیزی آبنماها اقدام كند.
محصور کردن ملک های در حال ساخت، بازدید و سرکشی سرزده توسط معاونین خدمات شهری و روسای ادارات، اجرای طرح پاکسازی زمین های بایر، آموزش عوامل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و مستندسازی اقدامات نیز به عنوان آخرین تصمیمات و دستوراتی بود که در قالب جلسه هماهنگی معاونین خدمات شهری مناطق ده گانه شهر کرج مورد توجه قرار گرفت .

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا