آخرین خبرها

غیر از تبلیغات انتخاباتی آقای خاتمی در سال ۷۶ هرگز اثر درخور توجهی خلق نشد/قیاسِ تبلیغاتِ سیاسی در آمریکا و اروپا با ایران غیرممکن است

کیانوش غریب‌پور گفت: در فضاهای انتخاباتی، کاندیداها علاقه‌مندند خودشان را به رأی بالاتر مردم نزدیک کنند. بنابراین برای جلب رأی سراغ تبلیغات پیچیده، نمی‌روند چون به رأی بیشتری نیاز دارند، در پایین‌ترین سطح رسانه‌ای حرکت می‌کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا