آخرین خبرها

پیگیری راه اندازی پایانه صادراتی گل و گیاه و محصولات کشاورزی شهرستان عباس آباد

حسن خيريانپور خبر داد :

پیگیری راه اندازی پایانه صادراتی گل و گیاه و محصولات کشاورزی شهرستان عباس آباد

استان‌ها > مازندران – حسن خیریانپور،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت:راه اندازی پایانه صادراتی گل و گیاه و محصولات کشاورزی شهرستان عباس آباد به عنوان یکی از اساسی ترین زیر ساخت های تجاری استان مازندران با ورود مدیران و سرمایه گذاران جدید با جدیت پیگیری خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران ،حسن خيريانپور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مازندران در دومين جلسه كارگروه تخصصي امور اقتصادي با اعلام اين خبر افزود : يكي از ظرفيت هاي اساسي استان در 710 هكتار توليد انواع گل و گياه و محصولات كشاورزي است و صادرات اين محصولات به عنوان يكي از عمده ترين قابليت هاي استان مازندران به شمار مي رود و توسعه صادرات در اين بخش نيازمند گسترش زير ساخت هاي تجاري نظير پايانه هاي صادراتي است .
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مازندران با اشاره به اهميت و ضرورت راه اندازي پايانه صادرات گل و گياه و محصولات كشاورزي استان در شهرستان عباس آباد تصريح كرد : با توجه به ميزان هزينه اي كه در اين پايانه صورت گرفته شايسته نيست از اين ظرفيت و سرمايه عظيم براي رونق اقتصادي منطقه بهره گيري نشود. رئيس كارگروه تخصصي امور اقتصادي ضمن تأكيد بر تلاش دستگاههاي اجرايي در جهت حمايت از اين پروژه مهم اظهار داشت: تمامي دستگاههاي اجرايي و مجموعه مديران استاني در جهت احياي دوباره اين پايانه به عنوان يك ظرفيت استاني و ملي جديت دارند.
ايشان در ادامه گفتند : با توجه به هماهنگي ها و پيگيري هاي مستمر انجام شده در حال حاضر اتحاديه سراسري محصولات گلخانه اي و گل و گياه كشور مديريت اين مجموعه را برعهده گرفته و در حال عملياتي نمودن برنامه هاي خود براي احياي اين پروژه مي باشد.
حسن خيريانپور در بخشي ديگر از سخنان خود به سابقه فعاليت شركت تجهيزات مدارس ايران در استان مازندران اشاره و از اين شركت به عنوان يكي از پتانسيل هاي بالقوه ايجاد اشتغال و رونق توليد در استان نامبردند و افزودند : بهسازي ماشين آلات و دستگاههاي موجود بازاريابي دقيق و منظم داخلي و در نهايت ايجاد تنوع در ساخت محصولات توليدي ، مي تواند يكي از راههاي ارتقاء و گسترش اين مجموعه توليدي بزرگ در استان مازندران باشد . و با حمايت همه جانبه دستگاه هاي مرتبط به ويژه وزارت آموزش و پرورش ،شهرداري ها و … اين شركت مي تواند به جايگاه شايسته خود در اين صنعت دست يابد .

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا