آخرین خبرها

86 درصد خانواده‌ها از برنامه های اوقات فراغت بی‌اطلاع هستند

86 درصد خانواده‌ها از برنامه های اوقات فراغت بی‌اطلاع هستند

استان‌ها > آذربایجان شرقی – معاون امور فرهنگی و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، گفت: 86 درصد خانواده ها از برنامه های اوقات فراغت بی اطلاع هستند.

به گزارش خبر آنلاین از هشترود، امیر تقی زاده در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان هشترود، گفت: 65 درصد خانواده ها اوقات فراغت فرزندان خود را در خانه و 35 درصد در خارج از خانه سپری می کنند که از 35 درصد فقط 16 درصد در قهوه خانه ها و 19 درصد در دستگاهها سپری می کنند.
وی مهمترین وظیفه ستاد ساماندهی امور جوانان را توجه به مسائل و مباحث مربوط به جوانان دانست و افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها دارد.
معاون امور فرهنگی و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: روح جوانان و تفکر خلاق آنان بهترین زمینه رشد و پرورش ایده های بزرگ است که باید ضمن ارج نهادن به این نعمت از ظرفیت این فضا به خوبی استفاده کرد.
وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته آموزشهای هدف دار استاد و شاگردی در فنی و حرفه ای انجام خواهد گرفت.
تقی زاده توجه به اوقات فراغت حاشیه نشین ها را در اولویت دانست و افزود: ثبت نام و شرکت در کلاسها برای حاشیه نشین ها بدون دریافت هزینه و رایگان خواهد بود.
وی گفت: از اول سالجاری تاکنون 726 زوج کلاسهای پیش از ازدواج را که شامل کلاسهای فرهنگی، عاطفی، شخصیتی و جنسی است را گذرانده اند.
حسن مستفید فرماندارهشترود نیز گفت: مشاوره قبل از ازدواج همچون آزمایش و کلاس‌های مشاوره و مهارت زندگی امری ضروری بوده و در این زمینه از تمام ظرفیت‌های شهرستان استفاده خواهد شد.
معاون امور فرهنگی و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان، افزود: از دفاتر ثبت ازدواج خواسته ایم تا قبل از ثبت ازدواج زوج هایی که گواهی حضور در دوره های آموزش مهارت های زندگی را ندارند خودداری کند.
مستفید خواستار پرداخت وام خود اشتغالی کم بهره برای کارگاه های 25 نفری در روستاها با هدف تشکیل شرکت تعاونی روستایی و ایجاد اشتغال شد و گفت: روستائیان با تشکیل گروه های 25 نفری برای ایجاد اشتغال پایدار و با توجه به ظرفیت های همان روستا از این تسهیلات استفاده کنند.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا