آخرین خبرها

نخستین شهرک حمل و نقل شمال غرب کشور به بهره برداری رسید

نخستین شهرک حمل و نقل شمال غرب کشور به بهره برداری رسید

استان‌ها > آذربایجان غربی – رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بهره برداری از نخستین شهرک حمل و نقل شمالغرب کشور و استان در شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، امیر عشقی با اعلام این خبر گفت: ساخت این شهرک ۴ سال پیش با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان خوی کلنگ زنی شد و بدون استفاده از تسهیلات بانکی با حضور معاون وزیر به بهره برداری کامل رسید.
وی ادامه داد: برای ساخت این شهرک حمل و نقلی ۵/۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است و ۱۲ شرکت حمل و نقل داخلی کالا در آن مستقر و فعالیت دارند و قابلیت توسعه تا استقرار ۱۴ شرکت دیگر را نیز دارد.
رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی راه اندازی این شهرک را فرصت مناسبی برای افزایش خدمات حمل و نقل جاده ای کالا در استان دانست و اذعان کرد: این شهرک در ارتقاء بهره وری بخش حمل و نقل جاده ای و افزایش رضایتمندی صاحبان کالا تاثیربسزایی خواهد داشت و کاهش بارترافیکی در سطح شهر و افزایش سرعت دسترسی به ناوگان حمل و نقل جاده ای کالا از دیگر مزایای راه اندازی این شهرک است.
وی گفت: در شهرک حمل و نقلی خوی که به فاصله ۱۲ کیلومتر از این شهرستان قرار دارد، کلیه دفاتر به فناوری IT مجهز شده اند که زمینه سرعت بخشی به روند اجرای امور و امکان کنترل بار از لحظه بارگیری تا زمان تحویل در مقصد برای صاحبان کالا را فراهم کرده است.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا