آخرین خبرها

امام جمعه آستارا: دشمن از وحدت و حضور با اقتدار مردم ایران، هراس دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا در مصلی این شهرستان با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: حضور ملت آزادیخواه ایران، قوت قلبی برای ملت های فلسطین و غزه است و باعث ناامیدی دشمنان می شود.
وی روز قدس را روز آزادی ملت ها خواند و اضافه کرد: در این روز، ملت های آزاده دنیا برای دفاع از حق رنج دیدگان فلسطین به پا می خیزند و وفادارای خود را نسبت به مظلومان عالم نشان می دهند.
وی اظهار کرد: در حقوق بشر آمریکا و کشورهای مستکبر دنیا چیزی به جز جنایت و ترور جایی ندارد و در مقابل ، خوشبختانه به برکت نعمت ولایت فقیه و در پرتو هدایت های روشنگرانه مقام معظم رهبری، شاهد اقتدار روز افزون ایران اسلامی هستیم.
حافظ نیا ادامه داد: استکبار جهانی، ملت ایران را نقطه مقابل زیاده خواهی های خود می داند و به دشمنی با این ملت ادامه می دهد و نمونه بارز آن حوادث تروریستی اخیر در تهران بود اما غیور مردان سپاه پاسداران، جواب ترقه بازی های آنها را با موشک دادند.
وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: رعایت موازین انسانی و اسلامی، تربیت قضات لایق و صالح، رفتار توأم با رأفت اسلامی، جلب اعتماد مردم و مبارزه با فساد، فقر و تبعیض باید مورد توجه دستگاه قضا قرار گیرد.
خطیب جمعه آستارا وضع تحریم های جدید علیه ایران را نقض آشکار برجام خواند و افزود: دولت و مجلس با تقویت بسترهای اقتصاد در داخل کشور، باید در مقابل اقدام دولت آمریکا انقلابی عمل کنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا