آخرین خبرها

رژیم اشغالگر قدس بزرگترین مانع رسیدن حقایق اسلام به گوش جهانیان است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مهدی احمدی در مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در رضوانشهر افزود: صهیونیست ها برای گسترش اندیشه خود بر این باورند که باید سرزمین فلسطین را تحت اشغال خویش درآورند و در این راستا شروع به یارگیری کرده اند.
وی ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس علاوه بر تبیین اندیشه های انحرافی بین قوم یهود در صدد یارگیری بین مسیحیت نیز هست و اگر قدری اندیشه کنیم، حمایت های آمریکا و انگلیس از مبلغین صهیونیست برای ما آشکار می شود و این در حالیست که اگر ما بخواهیم در راستای دین و اعتقادات خودمان قدم برداریم، ما را متهم می کنند به تحجرگرایی و تندروی.
این مبلغ اعزامی از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه در قم خواستار بیان حقایق دین اسلام برای نسل جوان شد و گفت: با توجه به گستردگی شبکه های مختلف و فضای مجازی، باید حقایق دین مبین اسلام و پیامبر اکرم برای نسل جدید گفته شود و اگر در این راستا کوتاهی صورت گیرد، در آینده با چالش جدی مواجه خواهیم بود.
وی گفت: وزارت آموزش و پرورش مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارد و بجای موضوعات غیر مرتبط، مسائل اعتقادی را در کتاب های درسی بگنجاند.
وی در خاتمه سخنانش به اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه شلیک موشک به مواضع تروریست ها در دیرالزور سوریه اشاره و اضافه کرد: این اقدام نظام جمهوری اسلامی از جمله وعده های الهی است که تحقق یافت و جمهوری اسلامی در راستای حفظ وحدت و امنیت خود با هیچ قدرتی شوخی ندارد.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز، همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7293/2007
خبرنگار: مهرعلی گواهی ** انتشاردهنده: کبیری

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا