آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

رایزنی‌های شهردار رشت در تهران جهت جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های بازآفرینی و پسماند

پسماند

شهردار رشت در راستای جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های بازآفرینی و پسماند با مسئولان مربوطه در وزارت راه‌ و شهرسازی و سازمان شهرداری‏‌ها و دهیاری‏‌های کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش تدبیرشرق، سید محمد احمدی شهردار رشت امروز (دوشنبه ۱۵ دی) در راستای انجام یکسری رایزنی‌ها جهت جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های بازآفرینی و پسماند در تهران با مسئولان مربوطه در وزارت راه‌ و شهرسازی و سازمان شهرداری‏‌ها و دهیاری‏‌های کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار رشت در نخستین جلسه خود با سید حبیب راضی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‏‌ها و دهیاری‏‌های کشور دیدار کرد.

در این جلسه، دو طرف در مورد موضوعاتی شامل تخصیص اعتبار برای راه‌اندازی دستگاه زباله‌سوز سایت سراوان و پروژه افزایش ظرفیت کارخانه کودآلی لاکان مذاکراتی را انجام دادند.

در همین راستا و با دعوت شهردار رشت، قرار شد سید حبیب راضی مدیر کل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‏‌ها و دهیاری‏‌های کشور هفته آینده جهت بازدید از پروژه‌های مرتبط با پسماند با تیم همراه خود به رشت سفر کند.

سید محمد احمدی شهردار رشت همچنین رایزنی‌هایی هم با برخی مدیران وزارت راه و شهرسازی داشت و در خلال آن قرار شد مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز اواخر همین هفته از رشت بازدید به عمل آورد.

جذب اعتبارات ملی و بررسی پروژه‌های بازآفرینی شهری از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سفر کاری معاون وزیر راه و شهرسازی به رشت است.

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا