آخرین خبرهااستان هادسته‌بندی نشده

شهردار چاف و چمخاله : طرح سالمسازی دریای چاف و چمخاله آبروی شهرستان لنگرود است؛ امسال نیز همچون سال پیش تلاش می کنیم نمونه باشیم

ذاکری
رضا همام ذاکری عصر دیروز در نشست با خبرنگاران این شهرستان با اشاره به طرح سالم‌سازی دریای چاف و چمخاله اظهار کرد: در شهر ساحلی چاف و چمخاله دو طرح سالمسازی دریا مدنظر قرارگرفته است.
به گزارش تدبیر شرق شهردار چاف و چمخاله تصریح کرد: یک طرح در چمخاله که کاملا آماده سرویس دهی به مسافران است و طرح سالمسازی دیگر نیز در منطقه چاف در حال اجراست که ان شاالله این طرح نیز به زودی و در همین امسال آماده پذیرایی از مسافران و شهروندان عزیز خواهد بود؛اما در خصوص طرح دریای چمخاله، که در سال گذشته با مراجعاتی که کارشناسان و بازرسان از این طرح داشتند با توجه به نظم، امنیت، امکانات و وسایل مورد نیاز مسافران، به عنوان طرح نمونه کشوری معرفی شده بود، اینها تبعا انگیزه ما و همینطور نگاه و انتظارات مردم را نسبت به این طرح بیشتر کرده است. امسال نیز تمام تلاش ها بر این است که خدمات و امکانات بهتری برای مسافران و گردشگران عزیز فراهم شود کما اینکه از چند ماه گذشته جهت آماده سازی طرح، برنامه ریزی های کاملی نسبت به این موضوع انجام گرفته است.
 ذاکری افزود: یکی دیگر از برنامه های در دستور کار شهرداری چیدمان منظم مغازه ها در داخل طرح برای مراجعه بهتر و راحتر مردم است، چرا که در سال گذشته پراکندگی این مغازه ها کمی باعث کاهش نمای ظاهری طرح شده بود و امسال سعی در رفع این موضوع کردیم.
به علاوه در زمینه رنگ آمیزی جدول ها و همینطور ایجاد پیاده رو های جدید از دیگر کارهای صورت گرفته در طرح دریای امسال است و مورد بعدی اینکه در داخل طرح شنای آقایان و خانم ها یکسری وسایل ورزشی، تخت های آفتاب و ماساژ تعبیه شده تا کسانی که مراجعه میکنند علاوه بر شنا از این امکانات نیز بهره ببرند ؛ جدای از این ها جشنواره های بومی محلی در پنج شبه و جمعه هر هفته و همینطور برگزاری جشنواره مجسمه های شنی نیز در دستور کار قرار دارد.
شهردار چاف و چمخاله ادامه داد: در تلاشیم مجددا مسابقات فوتبال و والیبال ساحلی را امسال برگزار کنیم ؛ در واقع تلاش ما اینست افتخار سال گذشته در مورد کسب طرح نمونه کشوری امسال نیز محقق شود و همه اینها منوط به کسب رضایت مسافران و گردشگران عزیز خواهد بود و از همینجا این قول را می دهیم طرح دریای امسال نسبت به سال گذشته هم از لحاظ امکانات و هم از لحاظ نمای ظاهری و هم از لحاظ امنیت و خدمات رسانی بسیار بهتر باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه کسانی که در اجرای هرچه بهتر این طرح یاری رسان بودند خصوصا مهندس لاهوتی نماینده محترم شهرستان لنگرود که در جهت تخصیص اعتبارات لازم بسیار تلاش کردند صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم./تابناک

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا