آخرین خبرها

تعیین 20 مدرسه برای اسکان تابستانی مسافران فرهنگی در آستارا

سجاد موسوی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: 52 عامل اجرایی ستاد اسکان مسافران فرهنگی آستارا مستقر در مدرسه عدالت این شهرستان، فعالیت خود را از 29 خرداد ماه با پذیرش و ساماندهی مسافران آغاز خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه اسکان مسافران فرهنگی آستارا تا 15شهریور ماه ادامه خواهد داشت، افزود: کلاس های اقامت فرهنگیان به امکانات فرش، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز و سیستم سرمایشی مجهز شده است.
وی ادامه داد: در خانه معلم آستارا نیز 6 اتاق و 22 تختخواب برای اسکان آماده شده است و مسافران فرهنگی از اقصی نقاط کشور می توانند تا اول شهریور ماه با نشانی اینترنتی www.eskan.medu.ir به تعیین محل اقامت اقدام کنند.
در تابستان سال گذشته، شهرستان آستارا با اسکان 35 هزار و 788 نفر در قالب 12 هزار و 550 خانوار فرهنگی، رتبه نخست را در استان گیلان کسب کرد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و با دارا بودن جاذبه های متعدد گردشگری و 13 هتل، 9 هتل آپارتمان، هفت مهمانپذیر و 26 واحد پذیرایی بین راهی آماده استقبال از مسافران تابستانی است . این شهرستان با میزبانی چند میلیون مسافر و تردد بیش از 800 هزار گردشگر داخلی و خارجی از مرز آن در سال، جزو 20 شهر گردشگرپذیر کشور محسوب می شود.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا