آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

سپیدرود فاتح شهرآورد رشت/وضعیت قرمز برای فوتبال گیلان

سپیدروددیدار دو تیم سپیدرود رشت و داماش گیلان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ آزادگان در پایان ۹۰ دقیقه با پیروزی یک بر صفر سپیدرود در مقابل داماش به پایان رسید.

به گزارش تدبیرشرق، از سری رقابت‌های لیگ دسته اول آزادگان در هفته سی‌ام عصر امروز دو تیم گیلانی سپیدرود رشت و داماش در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار سپیدرود رشت بود سه امتیاز بازی را از آن خود کرد.

هفته سی‌ام لیگ دسته اول آزادگان، شنبه بیست‌وهشت تیرماه

ورزشگاه: سردار جنگل رشت

داور: محمدرضا اکبریان

کمک‌داوران: محمدرضا مدیر روستا علی رعیت

داور چهارم: مهدی جبرئیلی ناظر بازی: حسین عرب

کارت زرد:

میعاد یزدانی و سینا شاه‌عباسی از داماش گیلان

ترکیب سپیدرود

میکائیل ایمن تراج، ابوالفضل قربانی، محمد دادرسی، محمد اسلامی، محمود خمیسی، میثم کریمی، جواد آقایی پور، بابک عبدالله زاده، ساسان شیرمردی، هومن ربیع زاده، حسین احمدلو

ترکیب داماش

ایمان صادقی، محمد مختاری، سینا شاه‌عباسی، آزاد جعفرزاده، بهتاش میثاقیان، محمد رستمی، میلاد صفایی، میثم میرپسندیده، عباس کندل، میعاد یزدانی و سعید باقرپسند

شرح بازی: در این دیدار که تیم سپیدرود که سهیل حق‌شناس را جایگزین مهدی پاشازاده کرده بود به مصاف همشهری خود داماش گیلانی رفت که مثل دو نماینده دیگر استان گیلان وضعیت خوبی در جدول هجده تیمی لیگ آزادگان ندارد.

درواقع این بازی دوئل بقا برای تیم‌های رشتی بود که سپیدرودی‌ها توانستند سه امتیاز را دشت کنند تا به آینده مبهم خود امیدوارتر باشند.

دو تیم بازی متعادل را ارائه کردند و در اوایل بازی یک ضربه توسط میعاد یزدانی به سمت دروازه سپیدرودی‌ها روانه شد که توسط ایمن تراج مهار شد.

دو تیم موقعیت‌های نصف و نیمه روی دروازه یکدیگر ایجاد می‌کردند تا جایی که با بازی تک‌ضرب بازیکنان سپیدرود پشت محوطه جریمه توپ به میلاد احمدی رسید و با یک زیبای دقیق و استادانه توپ را وارد دروازه ایمان صادقی کرد.

اتفاقات ویژه:

این دیدار ۶ دقیقه وقت تلف‌شده داشت که در انتهای این وقت‌های تلف‌شده داماشی‌ها صاحب ضربه ایستگاهی شدند که این ضربه ایستگاهی با واکنش استثنایی میکائیل ایمن تراج سه امتیاز را برای سرخ پوشان رشتی ذخیره کرد.

در پایان بازی بازیکنان و کادر فنی سپیدرود حلقه اتحاد تشکیل دادند و با هم‌پیمان بستند که در لیگ آزادگان بمانند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا