آخرین خبرهااجتماعی

ناظر گمرکات گیلان مطرح کرد: روابط عمومی چشم بینای هر دستگاه اجرایی است

روابط عمومی‎طی حکمی از سوی ناظر گمرکات استان گیلان سوگند علی اصغری به عنوان مسئول روابط عمومی گمرکات این استان منصوب شد.

‎به گزارش تدبیرشرق، ابوالقاسم یوسفی نژاد در جلسه تودیع و معارفه که در محل دفتر ایشان برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات سیامک علی پناه، سوگند علی اصغری را به سمت مسئول روابط عمومی این دستگاه اجرایی معرفی و برای وی آرزوی موفقیت نمود.
‎وی خاطر نشان کرد: همه ما به عنوان یک خانواده و در کنار هم با هر عنوان و در هر پستی برای رشد و موفقیت گمرک به ویژه در گیلان تلاش می کنیم.
یوسفی نژاد ادامه داد: روابط عمومی به عنوان مهمترین رکن اجرایی هر دستگاه محسوب میشود که حلقه واسط ارتباطات درون و برون سازمانی و انتقال دهنده مهمترین مسائل پیش روی در سازمانها به مردم و مسولان هستند که با این تعریف میتوان این واحد و مسولیتهای آنزا همچون چشم بینای یک سازمان تلقی نمود.
در ادامه جلسه؛ سیامک علی پناه با ارائه گزارش عملکرد و اقدامات حوزه روابط عمومی در دوران تصدی این مسئولیت، از حسن نیت و اعتماد مجموعه همکاران و مدیریت گمرکات گیلان قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد؛ بتواند با صدق و خلوص در راستای اهداف سازمانی گمرک در دفتر همکاری های بین الملل گمرک جمهوری اسلامی ایران خدمت کند.
گفتنی است، سوگند علی اصغری در سوابق خود مسئول اموزش و کارشناس مسئول فناوری اطلاعات گمرکات گیلان را به همراه دارد.

روابط عمومی

روابط عمومی

روابط عمومی

روابط عمومی

/‎روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا