آخرین خبرهااستان هااقتصادی

استاندار گیلان در مراسم افتتاح نیروگاه ۲۵ مگاواتی تولید برق در منطقه آزاد انزلی؛ حمایت از بخش خصوصی رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است

بخش خصوصیاستاندار گیلان حمایت از بخش خصوصی رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است، گفت: با حمایت از سرمایه‌گذاری های بخش خصوصی در راستای رونق تولید و مشارکت بیشتر آنان در اقتصاد گام برداریم.

به گزارش تدبیر شرق؛ دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان در مراسم احداث نیروگاه ۲۵ مگاواتی تولید برق و حرارت کاسپین منطقه آزاد انزلی با حضور دکتر بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، افتتاح این طرح را در راستای توسعه استان و اظهار امیدواری نمود که طرح‌های مشابه در بخش انرژی در مناطق دیگر استان نیز اجرا شود.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور پس از خروج غیرقانونی دولت آمریکا از برجام و تشدید تحریم‌های ظالمانه به گونه‌ای شده است که باید برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بیش از پیش اجرا شود، افزود: دولت تدبیر و امید بر اساس تدابیر دکتر روحانی تلاش کرده تا از بخش خصوصی و اقتصاد داخلی با جدیت حمایت کند.

استاندار گیلان اظهار امیدواری کرد که با اجرای طرح های تولیدی با منفعت اقتصادی و اثربخشی در توسعه استان با حمایت جدی دولت زمینه امیدآفرینی بیشتر در همه اقشار جامعه خصوصا فعالان اقتصادی فراهم شود تا شاهد رونق مضاعف باشیم.

استاندار گیلان در پایان خاطرنشان کرد: احداث نیروگاه ۲۵ مگاواتی کاسپین به سبب ارزش و جایگاه قابل ملاحظه در امر توسعه، موجب آزاد شدن ظرفیت این میزان تولید انرژی از ایستگاه فوق توزیع برق رشت شمالی و همچنین مولفه ای تاثیر گذار در اصول پدافند غیر عامل خصوصا منطقه آزاد انزلی می شود.

/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا