آخرین خبرهااستان هافرهنگی و هنریگزارش تصویری

سومین آموزشگاه آزاد تئاتر با نام «فرهنگستان گیلان» در لاهیجان افتتاح شد.

فرهنگستان گیلان

به گزارش تدبیرشرق؛ آموزشگاه آزاد تئاتر با نام «فرهنگستان گیلان» به مربی گری آرزو علی پور عصر دیروز ٢٣ مرداد ٩٨ با حضور هنرمندان استانی و شهرستانی ، انوش نصر از هنرمندان پیشکسوت سینما و تئاتر گیلان ، کیانوش گرامی از هنرمندان و تهیه کنندگان سینمای کشور،نگار نادری  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان و جمعی از هنرمندان گشایش یافت.

در ابتدا نگار نادری طی سخنانی گفت: خوشحالم که در طول دو سال شاهد بازگشایی سه مرکز آموزش تئاتر در لاهیجان هستیم.هنرمند شدن یک پروسه است ، اخلاقیات مهمترین بخش هنر است .اخلاقیات ، دانش و تجربه فرد را هنرمند می کند .به هنرمندان سفارش می کنم منافع فردی را کنار گذاشته به منافع جمعی و خانواده هنر توجه نمایند . وی ضمن تبریک به آرزو علی پور و علیرضا شکوهی (مدیر مسئول موسسه فرهنگی و هنری فرهنگستان گیلان) جهت تاسیس آموزشگاه از اینکه شهر لاهیجان محل حضور و درخشش هنرمندان با اخلاق و نامی است ابراز خوشنودی نمود.

پس از آن نمایش طنز اتاق ۶۶۶ به کارگردانی مرتضی پورکریمی و  نمایش آئینی نو سال به کارگردانی ساحل احمددوست برای حضار اجرا گردید.

در ادامه موسیقی سنتی توسط گروه موسیقی «ایرانیان» اجرا شد .

آموزشگاه تئاتر فرهنگستان  گیلان با آموزش بازیگری حرفه ای و اکادمیک در سه ترم مقدماتی،میانی و تکمیلی با اعطاء گواهینامه معتبر درپایان ترم ، برپایی جشنواره آموزشگاهی و اجرای نمایش توسط هنرجویان مستعد در اختتامیه هر دوره اموزشی زیر نظر اساتید مجرب و حرفه ای و برگزاری ورک شاپ درلاهیجان فعالیت خواهد نمود.

فرهنگستان گیلان

فرهنگستان گیلان

فرهنگستان گیلان

فرهنگستان گیلان

فرهنگستان گیلان

فرهنگستان گیلان

فرهنگستان گیلان

فرهنگستان گیلان

فرهنگستان گیلان

فرهنگستان گیلان

فرهنگستان گیلان

/روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان

عکس:نصیبه جانی پور

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا