استان ها

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در اولین نشست ستاد انتخابات شهرستان مطرح کرد؛ مهمترین جریان سیاسی کشور باید در فضایی آرام برگزار شود

فرماندار استانه

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: انتخابات به عنوان مهمترین جریان سیاسی کشور باید در در فضایی آرام و به نحو مطلوب و پرشور برگزار گردد.

به گزارش تدبیر شرق ؛ مهندس حیدری در این جلسه با ترسیم اصول کلی حاکم بر انتخابات تاکید کرد: علاوه بر قانون اساسی و قانون انتخابات، سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم و اینکه فرمودند “رای من را حتی خانواده ام نمی دانند “باید برای مجریان، ناظران و بازرسان فصل الخطاب باشد.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: برگزاری انتخابات سالم و ایمن، رعایت مر قانون و حفظ حقوق انتخاب کننده، رعایت بی طرفی در تمام ارکان انتخابات، جلب مشارکت حداکثری مردم،احزاب و جناح ها و توسعه نشاط سیاسی از مهمترین وظایف ستاد است و باید با صبر و حوصله پاسخگوی هرگونه سوالات مردمی در زمینه انتخابات باشیم.
نماینده دولت در شهرستان تصریح کرد: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان لازم است همه کمیته‌ها از هم اکنون برنامه ریزی لازم را برای اجرای هرچه بهتر وظایف خود داشته باشند. برگزاری انتخابات خوب بدان معنی است که همه برنده هستند و منجر به ثبات بیش از پیش اصل نظام می شود.
رییس ستاد انتخابات شهرستان حضور پرشور مردم را تضمین کننده اتحاد میان ملت و دولت دانست و تاکید کرد: نباید اجازه داد فضای یاس و ناامیدی در جامعه رواج پیدا کند و مشارکت حداکثری مردم را تحت تاثیر قرار دهد. باید رضایتمندی مردم از طریق کارآمدی نظام تقویت شود.
حیدری در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش و همدلی همه مسئولان و دست اندرکاران در انتخابات سال ۱۳۹۸ همچون دو دوره گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه در شهرستان آستانه اشرفیه باشیم.

/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا