تدبیر ورزشی

آه سامر رجب اوف گرفت

سامررجب اوف

تیم فوتبال داماش گیلان در حالیکه سر سوزنی با بازگشت به لیگ دسته اول فاصله داشت، با سهل انگاری تمام این فرصت را از دست داد.
به گزارش تدبیر شرق ,داماشی ها امروز در بازی برگشت پلی اف لیگ دسته دوم، دو بر یک مغلوب تیم نیروی زمینی تهران با مربی جوان و خوش آتیه اش یعنی امید روانخواه شدند تا پس از سه روزی که از مرثیه سپیدرود در مسجد سلیمان گذشت، این بار فوتبال رشت در خود رشت عزادار شود.
بلند شدن مجدد داماش با این هواداران خونگرم و متعصبش، شدنی اما سخت است.
این تیم به پالایشی اساسی نیاز دارد، دلیلش هم ساده و واضح است؛ ذهن هواداران را به کمی عقب تر دعوت می کنم:
زمانی که با بوق و کرنا سامر رجب اوف به عنوان مالک تیم معرفی شد و هواداران از فرط خوشحالی خطاب به اسماعیل حاجی پور ” ابرار قربان ” سر دادند.
سامر دست به جیب شد، هزینه های هنگفتی برای داماش کرد، اما هرچه جلوتر می رفت از رسمی شدن مالکیت وی بر داماش خبری نبود، ظاهرا قوانین جمهوری اسلامی سد محکمی در برابر مالکیت یک خارجی بر بخش خصوصی بود.
این موضوع به تدریج به سامر انتقال داده شد و وقتی وی فهمید نمی تواند در ایران تیمداری کند، خیلی محترمانه کنار کشید و فقط هزینه ای که کرد را از حاجی پور طلب کرد. اما هر چه بیشتر تلاش می کرد کمتر نتیجه می گرفت.
به عنوان یک خارجی، زمانی بیش از این نمی توانست در ایران حضور داشته باشد از همین رو حامد عبدالهی عضو شورای شهر رشت را به عنوان وکیل خود برگزید تا مطالباتش را از داماش بستاند.
پس از خروج رجب اوف از ایران، در نشستی که بین عبدالهی و حاجی پور برگزار شد، یک فقره چک دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی از سوی حاجی پور به عبدالهی داده شد تا به عنوان مطالبات سامر به وی داده شود.
اما سامر هرگز رنگ این چک را ندید؛ از همین رو مجبور شد در سفر دیگری به ایران این بار سیروس رجا (مالک رهپویان رضوانشهر) را به عنوان وکیل جدید خود برگزیند تا این چک را از عبدالهی بستاند. اما رجا در گفتگویی در همان زمان گفت که ظاهرا این چک چندین صاحب پیدا کرده و باید برای دریافت آن به مراجع قضایی مراجعه کرد.
سرتان را به درد نمی آورم، فقط خواستم یادآور شوم از تیمی که اینگونه بسته شد، انتظار اینکه سر سلامت به مقصد برساند کمی زیادی است، شاید بتوان گفت آه سامر رجب اوف گریبان داماش را گرفت.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا